ACE gaat verder als geïntegreerde groep met één naam: ACE

De in Amsterdam gevestigde creatieve bureaugroep ACE heeft labels als Blauw Gras, Fitzgerald, Glasnost en HERC geschrapt en gaan verder als één naam: ACE. Born05 blijft wel als enige onder eigen naam opereren vanuit Utrecht.

Ze worden ondergebracht binnen de afdelingen ACE Create, ACE Accelerate en ACE Innovate.

Markt

ACE stelt in te spelen op de veranderende vraag uit de markt, waar merk, marketing en businessgroei steeds meer hand-in-hand gaan. Met ACE Create richt het bureau zich op het (her)positioneren van merken door middel van merkstrategie en merkcreatie. Binnen ACE Innovate worden waardeproposities ontwikkeld die bijdragen aan de groei van het merk en het bedrijf, denk hierbij aan AI. Binnen ACE Accelerate ontwikkelt het bureau moderne mid-funnel-oplossingen waarin pr, social, influencermarketing, media en performance samenkomen.

Geïntegreerd

Rogier IJzermans, oprichter en eigenaar van ACE: “Bij de oprichting van ACE was het ons doel om een modern en geïntegreerd bureau te bouwen, dat de hedendaagse cultuur snapt en merken structureel vooruit kan helpen in de snel veranderende wereld. Vandaag zetten we een belangrijke stap in deze ambities. De afgelopen jaren hebben we een sterk team van expertises opgebouwd, onze geïntegreerde propositie ontwikkeld en hebben we geleerd om samen te werken op alle gebieden van branding, marketing en businessgroei. Zo werden we één team, met een duidelijke visie en aanpak. Vanaf vandaag zijn we ook één merk. Ik kijk er enorm naar uit om samen met onze teams en klanten ons strategisch model tot leven te brengen.”

De bureaus Glasnost, Fitzgerald, Blauw Gras, Content Icons, Off The Record en IM Lounge gaan binnen ACE Accelerate voortaan verder als ACE PR, ACE Social, ACE Growth en ACE Media, waarbij het bureau nadrukkelijk blijft investeren in de groei van deze expertisegebieden.

Op maandag 20 januari werd Barbara Bijlard aangesteld als Managing Director van ACE Create. ACE Accelerate valt onder de leiding van Managing Director Henk Boersen. ACE Innovate valt voorlopig onderCEO Dennis vanVugt en krijgt op een later moment een eigen Managing Director.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:A

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE

Nick Toet ontwikkelt Nick’s Noedels voor La Place

09-10-2025 | 10:32:00
La Place en Nick Toet sloegen de handen ineen om een gerecht te ontwikkelen dat niet alleen vers en gezond is, maar écht in de smaak valt bij kinderen

ACE en CZ benadrukken zorginstinct in positionering

08-10-2025 | 09:04:03
De koers is gebaseerd op het uitgangspunt Alle mensen zorgen en brengt het merk dichter bij de mens.

[Vacatures] ACE zoekt een Senior Creative

06-10-2025 | 08:36:00
ACE Social is per direct op zoek naar Senior Creative - Fulltime · Amsterdam

ESN kiest ACE PR voor lancering in Nederland

25-09-2025 | 15:55:47
De samenwerking richt zich op het vergroten van de naamsbekendheid en het claimen van een duidelijke positie in de concurrerende sportvoedingsmarkt.
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.