ACE gaat verder als geïntegreerde groep met één naam: ACE

De in Amsterdam gevestigde creatieve bureaugroep ACE heeft labels als Blauw Gras, Fitzgerald, Glasnost en HERC geschrapt en gaan verder als één naam: ACE. Born05 blijft wel als enige onder eigen naam opereren vanuit Utrecht.

Ze worden ondergebracht binnen de afdelingen ACE Create, ACE Accelerate en ACE Innovate.

Markt

ACE stelt in te spelen op de veranderende vraag uit de markt, waar merk, marketing en businessgroei steeds meer hand-in-hand gaan. Met ACE Create richt het bureau zich op het (her)positioneren van merken door middel van merkstrategie en merkcreatie. Binnen ACE Innovate worden waardeproposities ontwikkeld die bijdragen aan de groei van het merk en het bedrijf, denk hierbij aan AI. Binnen ACE Accelerate ontwikkelt het bureau moderne mid-funnel-oplossingen waarin pr, social, influencermarketing, media en performance samenkomen.

Geïntegreerd

Rogier IJzermans, oprichter en eigenaar van ACE: “Bij de oprichting van ACE was het ons doel om een modern en geïntegreerd bureau te bouwen, dat de hedendaagse cultuur snapt en merken structureel vooruit kan helpen in de snel veranderende wereld. Vandaag zetten we een belangrijke stap in deze ambities. De afgelopen jaren hebben we een sterk team van expertises opgebouwd, onze geïntegreerde propositie ontwikkeld en hebben we geleerd om samen te werken op alle gebieden van branding, marketing en businessgroei. Zo werden we één team, met een duidelijke visie en aanpak. Vanaf vandaag zijn we ook één merk. Ik kijk er enorm naar uit om samen met onze teams en klanten ons strategisch model tot leven te brengen.”

De bureaus Glasnost, Fitzgerald, Blauw Gras, Content Icons, Off The Record en IM Lounge gaan binnen ACE Accelerate voortaan verder als ACE PR, ACE Social, ACE Growth en ACE Media, waarbij het bureau nadrukkelijk blijft investeren in de groei van deze expertisegebieden.

Op maandag 20 januari werd Barbara Bijlard aangesteld als Managing Director van ACE Create. ACE Accelerate valt onder de leiding van Managing Director Henk Boersen. ACE Innovate valt voorlopig onderCEO Dennis vanVugt en krijgt op een later moment een eigen Managing Director.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:A

ACE benoemt Head of Productions en Client Service Director

11-11-2025 | 14:43:40
Met hun komst legt het bureau extra nadruk op creatieve productie en het verder uitbouwen van partnerships met opdrachtgevers.

ParkinsonNL gaat verder als ParkinsonNederland

06-11-2025 | 10:11:39
Met de naamswijziging wil ParkinsonNederland nog duidelijker maken dat parkinson een kwestie is die heel Nederland aangaat.

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.

ACE lead agency Hersenstichting

21-10-2025 | 11:32:00
Het bureau wordt strategisch en creatief partner om het merk te versterken en hersengezondheid breder onder de aandacht te brengen

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.