ACE gaat verder als geïntegreerde groep met één naam: ACE

De in Amsterdam gevestigde creatieve bureaugroep ACE heeft labels als Blauw Gras, Fitzgerald, Glasnost en HERC geschrapt en gaan verder als één naam: ACE. Born05 blijft wel als enige onder eigen naam opereren vanuit Utrecht.

Ze worden ondergebracht binnen de afdelingen ACE Create, ACE Accelerate en ACE Innovate.

Markt

ACE stelt in te spelen op de veranderende vraag uit de markt, waar merk, marketing en businessgroei steeds meer hand-in-hand gaan. Met ACE Create richt het bureau zich op het (her)positioneren van merken door middel van merkstrategie en merkcreatie. Binnen ACE Innovate worden waardeproposities ontwikkeld die bijdragen aan de groei van het merk en het bedrijf, denk hierbij aan AI. Binnen ACE Accelerate ontwikkelt het bureau moderne mid-funnel-oplossingen waarin pr, social, influencermarketing, media en performance samenkomen.

Geïntegreerd

Rogier IJzermans, oprichter en eigenaar van ACE: “Bij de oprichting van ACE was het ons doel om een modern en geïntegreerd bureau te bouwen, dat de hedendaagse cultuur snapt en merken structureel vooruit kan helpen in de snel veranderende wereld. Vandaag zetten we een belangrijke stap in deze ambities. De afgelopen jaren hebben we een sterk team van expertises opgebouwd, onze geïntegreerde propositie ontwikkeld en hebben we geleerd om samen te werken op alle gebieden van branding, marketing en businessgroei. Zo werden we één team, met een duidelijke visie en aanpak. Vanaf vandaag zijn we ook één merk. Ik kijk er enorm naar uit om samen met onze teams en klanten ons strategisch model tot leven te brengen.”

De bureaus Glasnost, Fitzgerald, Blauw Gras, Content Icons, Off The Record en IM Lounge gaan binnen ACE Accelerate voortaan verder als ACE PR, ACE Social, ACE Growth en ACE Media, waarbij het bureau nadrukkelijk blijft investeren in de groei van deze expertisegebieden.

Op maandag 20 januari werd Barbara Bijlard aangesteld als Managing Director van ACE Create. ACE Accelerate valt onder de leiding van Managing Director Henk Boersen. ACE Innovate valt voorlopig onderCEO Dennis vanVugt en krijgt op een later moment een eigen Managing Director.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:A

GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne

01-09-2025 | 16:21:00
De jubileumcampagne loopt van 1 september tot en met 31 oktober 2025 en is zichtbaar op televisie, social media en online kanalen.

[Vacatures] ACE zoekt een IT Manager

25-08-2025 | 08:15:00
ACE is per direct op zoek naar IT Manager - Fulltime · Amsterdam

ESN lanceert sportvoedingslijn bij Albert Heijn

19-08-2025 | 11:00:17
Daarmee maakt ESN de stap van online-only naar fysieke retail.

Vodafone zet Parascroll met zonnepanelen op het strand

18-08-2025 | 10:21:00
De Parascroll maakt deel uit van de bredere Oh Yeah-campagne van Vodafone, waarin verbonden blijven centraal staat

ACE haalt Nina Mispelblom Beyer en Hannah Sterke binnen

14-08-2025 | 09:59:00
Na pitchsuccessen voor onder andere Schiphol, HAK, CZ, Samsung en Thuisbezorgd.nl wil ACE zijn positie als lead agency voor moderne merken versterken.
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.