Joe Public: vertrek Lidl opent andere deuren

Joe Public reageert op het uitzetten van een pitch door Lidl voor een creatief bureau. Joe Public was de afgelopen 5 jaar het creatieve bureau van Lidl.

Antoine Houtsma
, mede-oprichter en Creative Director van Joe Public: "Het slechtste dat kan gebeuren is vaak het beste dat kan gebeuren, zo zie ik dit. Natuurlijk heeft het op korte termijn vervelende gevolgen als een grote klant weggaat, maar het zal ook weer andere deuren openen. Daar ben ik van overtuigd. We zijn met Joe Public juist goed bezig, timmeren in Nederland en België aan de weg en hebben onlangs het pitchgerecht op onze menukaart gezet. Afgelopen vrijdag hebben we zelfs gehoord dat we onze eerste pitch al gewonnen hebben."

Doen jullie mee met de pitch?

"We zijn uitgenodigd om mee te doen. Maar uiteindelijk hebben we in gezamenlijk overleg met Lidl besloten niet mee te doen. Ik kan er heel veel over zeggen, maar laat ik het erop houden dat wij denken dat het beter is voor ons bureau én voor onze mensen als we Lidl achter ons laten."

www.joepublic.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities

28-08-2025 | 11:02:00
In deze campagne staan persoonlijke plannen en toekomstdromen centraal in plaats van cijfers en jargon

DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne

28-08-2025 | 09:02:00
Hiermee richt het bedrijf zich op gezinnen en studenten die na de zomer weer beginnen aan een nieuw school- en studiejaar.

Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne

28-08-2025 | 09:00:00
Arnold Schwarzenegger en Ralf Moeller zijn binnenkort samen te zien in een nieuwe campagne van doe-het-zelfmerk Parkside.

Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL

27-08-2025 | 17:26:56
Tijdens de SAIL-in van SAIL Amsterdam 2025 werden bezoekers verrast met een opvallende campagne van Werkenindehaven.amsterdam.

Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland

27-08-2025 | 09:33:00
Na eerdere campagnes in Nederland en België werkt Natwerk nu ook voor BiFi in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.