Bijvoorkeur strikt Tina de Bruin als Schoenencoach voor vanHaren

Bijvoorkeur ontwikkelde een brede campagne voor schoenenwinkelketen vanHaren. Het bureau heeft schoenencoach Els Schubbé weten vast te leggen om te hoofdrol te vertolken in de online serie de Open Schoenen Sessies. 

Els Schubbé is bekend van bestsellers als: De 10 stappen naar geluk, 1 sandaal maakt nog geen zomer en Soms zoek je geen hulp, maar je eigen schoenen. Het personage wordt vertolkt door actrice en cabaretière Tina de Bruin.

De online serie van acht afleveringen is onderdeel van de campagne die Bijvoorkeur samen met vanHaren onder andere voor radio, online, social media en de winkelvloer ontwikkelde

Thijs de Boer: “Centraal in de gehele campagne staat het grote effect dat schoenen op je hebben. Ze laten je net anders van bewegen, lopen, dansen. Geven je zelfvertrouwen, energie of laten je sexy voelen. In de Open Schoenen Sessies gaat schoenencoach Schubbé nog een stapje verder: “Voor elk probleem is er een schoen”, zegt zij.”

Het komende jaar zal in de verschillende sessies steeds een nieuw probleem van een kijker centraal staan. De eerste twee sessies zijn net via het platform van &C en de social mediacampagne gelanceerd.

Michelle van Herk, marketingmanager bij vanHaren: “Er was meteen een klik met Els. Zij begrijpt mensen. Maar net zo belangrijk: ze begrijpt schoenen. En wat de juiste schoenen voor mensen kunnen doen.”

Credits:

Klant: vanHaren | Bureau: Bijvoorkeur| Concept en copy: Thijs de Boer| Strategie en account: Budi Gonzalez de Chaves | Verantwoordelijk bij vanHaren: Michelle van Herk, Julia van Strijdhoven| Productie radiocommercials en soundlogo: Kees Kroot (Soundcircus)| Productiemaatschappij Schoenencoach: Holy Fools | Regisseur: Mattias Schut | Producer: Elles Markx & Julia Oosterwegel | DOP: Hidde Boorsma | Edit: Marc Bechthold | Post productie / grading: The Compound | Sound: Soundblend

www.bureaubijvoorkeur.nl

 www.vanharen.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!

13-11-2025 | 10:42:00
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.

[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director

13-11-2025 | 10:25:00
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager / Account Director

Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne

13-11-2025 | 09:58:00
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.