72andSunny en Feeld ontwikkelen campagne F*ck Around and Find Out

Datingapp Feeld introduceerde in Amsterdam hun campagne ‘F*ck Around and Find Out'. Ter gelegenheid van de campagne kleurde Feeld de Reguliersdwarsstraat groen van 16 tot 20 juli, om iedereen het groene licht te geven om zijn/haar/diens verlangens, omgeving en zichzelf in een veiligere omgeving te ontdekken. Naast het Green Light District organiseerde de datingapp meerdere evenementen in samenwerking met lokale organisaties. Het concept is bedacht in samenwerking met creative agency 72andSunny.

Groen licht voor zelfontdekking

Deze campagne moedigt inwoners aan om dimensies van verbinding, seksualiteit en relaties te ontdekken.

Ashley Dos Santos, Head of Communications bij Feeld: "We ontvingen positieve feedback over onze activaties door de hele stad. Amsterdammers namen contact met ons op om letterlijk te vragen hoe ze meer konden ontdekken, en er vonden honderden betekenisvolle connecties plaats bij elk evenement. Ons doel was om gesprekken te stimuleren over wat er gebeurt wanneer je nieuwsgierigheid boven beperkingen kiest—en dat is precies wat we zagen gebeuren bij zowel nieuwe als bestaande Feeld-leden.”

Een Feeld x 72andSunny campagne

Simone Moessinger, Executive Creative Director bij 72andSunny en Samantha Mintz, Senior Writer bij 72andSunny: “We geven je groen licht om te f*cken en te ontdekken. Je weet tenslotte nooit wat je leuk vindt als je niet weet wat er allemaal is. Dus hebben we besloten om alles naar buiten te brengen. Het is oké als je op maandag heteroflexible bent en op vrijdag biseksueel. Of toestemming willen geven om met iemand nieuws te ontdekken, of iemands nieuwe iemand. Door samen te werken met Feeld, is dit een unieke kans om je seksualiteit te omarmen en te ontdekken wat voor jou werkt. We veranderen onze eigen omgeving in een speelplaats voor nieuwsgierigheid, verkenning en verbinding.”

Nieuwe data gegevens na de campagne

Gedurende de week sloten meer Gen Z-leden zich aan bij Feeld, met 40 procent meer dan voorgaande jaren. Dit was consistent met het aantal niet-heteroseksuele leden dat zich bij Feeld aansloot, eveneens een toename van 40 procent ten opzichte van voorgaande jaren. Tot slot zagen we ons ledenbestand uitbreiden, met een toename van 25 procent ten opzichte van voorgaande jaren.

www.72andsunny.com

www.feeld.co

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.