4to9 gaat verder als Draft Digital

Online marketing bureau 4to9 gaat, met ingang van 1 april 2024, verder als Draft Digital. Met de naamswijziging laat het bureau kort en krachtig zien dat er binnen online marketing altijd ruimte voor verbetering is. 

Draft heeft het afgelopen jaar een ontwikkeling doorgemaakt. De oude merknaam dekte de lading minder goed en gaf soms ook verwarring. Met Draft wordt niet alleen resultaatverbetering, maar ook de volgende maturity stap in digitale marketing beloofd. Onder het motto: Het moet altijd beter, groei is nooit klaar.

Erik Hornung, oprichter Draft: "Het doel van deze naamsverandering is om onze visie op online marketing te onderstrepen. Onze insteek is: er is altijd ruimte voor verbetering. Onze nieuwe naam Draft benadrukt dit: het is nooit af en moet altijd beter. Naast resultaat groei speelt het overbrengen van kennis en kunde van online marketing ook een grote rol.

De kracht van Draft ligt in het actief samenwerken aan complexere online campagnes en projecten.  Er is een duidelijke doelgroep keuze gemaakt; opdrachtgevers met ambitie en focus op online groei."

Lars Postmus, mede-oprichter van Draft: "Wij richten ons op het snel halen van online groei volgens een duidelijk plan, met bewezen oplossingen en met de beste professionals. Met advies, advertentiecampagnes, AI implementatie of trainingen. "Het rendement op online marketing en innovatie is altijd leidend"

De naamswijziging is ingegaan op 1 april 2024. Als onderdeel van de rebranding is een andere huisstijl ontwikkeld, inclusief een website www.draftdigital.nl. De infrastructuur, het adres en de personele bezetting blijven ongewijzigd.

www.draftdigital.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

ODB ontwikkelt visuele identiteit voor De Hallen

17-04-2025 | 18:52:00
De rebranding brengt historie, cultuur en community samen en markeert een volgende stap in de ontwikkeling van de locatie in Amsterdam-West.

awesome. agency scherpt positionering aan

15-04-2025 | 18:32:00
De focus ligt voortaan op contentontwikkeling en distributie met als doel concrete impact voor merken.

SMARTHOUSE ontwikkelt rebranding voor Cadeo

08-04-2025 | 16:34:00
Relatiegeschenken die eindigen in een la of prullenbak zijn wat Cadeo betreft verleden tijd. Met hun platform voor Gifting as a Service biedt het bedrijf een alternatief dat draait om impact, gemak en duurzaamheid.

KesselsKramer ontwikkelt identiteit voor Leidse podia

25-03-2025 | 14:48:00
KesselsKramer heeft de Leidse Schouwburg en de Stadsgehoorzaal voorzien van een positionering en visuele identiteit.

Branding voor groei: het verhaal achter AlgMighty

24-03-2025 | 19:00:00
Creative branding agency VENGEAN heeft voor AlgMighty (voorheen AlgaeforFood) een andere merkidentiteit ontwikkeld. We spreken hierover met Ewoud de Voogd, protein farmer en oprichter en CEO van AlgMighty, Merijn Breedvelt, senior Designer bij VENGEAN en Merel Wit, Strateeg bij VENGEAN
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.