2024 in 100 interviews

Marketing Report publiceerde in 2024 479 interviews. Dit is 2024 in 100 interviews.

Januari

Liane Lens over de thuiskomen-campagne van Unox

[Marketing Report Radio] Liane Lens over de thuiskomen-campagne van UnoxLiane Lens-Bolk is Marketing Manager Unox bij Unilever. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de nieuwe campagne van Unox en waarom er voor deze insteek is gekozen. Liane Lens-Bolk: "Het basisverhaal van Unox bestaat al heel lang, gebaseerd op het gevoel van thuis. Ons doel was om dit vertrouwde verhaal in een nieuw jasje te gieten en het relevant te maken voor deze tijd. Iedereen kent Unox natuurlijk van de heerlijke producten en de leuke reclames... luister dit interview hier

Patritia Pahladsingh: Accenture Song is een tech-powered creative group

[Marketing Report Radio] Patritia Pahladsingh: Accenture Song is een tech-powered creative groupPatritia Pahladsingh is CEO & Managing Director bij Accenture Song. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over hoe de bureauwereld zich ontwikkelt op het gebied van technologie en creatie... luister dit interview hier

Februari

Lucas Nutbey (DEPT): Wij maken de hele customer journey waar

[Marketing Report TV] Lucas Nutbey (DEPT): Wij maken de hele customer journey waarLucas Nutbey is Director of Strategy & Partner bij DEPT. Hij is te gast bij Marketing Report TV. Met Bas Vlugt spreekt hij over de belofte van DEPT en de ontwikkelingen op het gebied van social commerce en AI. Lucas Nutbey: "DEPT is ooit opgericht uit het geloof dat je alleen succesvol kan zijn als je de hele customer journey op een goede manier kunt waarmaken... kijk dit interview hier

Reinier Steures: Natwerk is een a-typisch bureau

[Marketing Report TV] Reinier Steures: Natwerk is een a-typisch bureauReinier Steures is CEO bij Natwerk. Hij is te gast bij Marketing Report TV. Met Peter Wybenga spreekt hij over de kracht van Natwerk en de nieuwe aanwinst: Danny Van De Wetering... kijk dit interview hier

Patrick Krul: Hoe Danone first-party data maximaliseert

[Marketing Report Radio] Patrick Krul: Hoe Danone first-party data maximaliseertPatrick Krul is Global Head of Marketing Technology bij Danone. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de effectieve strategieën van Danone om first-party data binnen de organisatie te optimaliseren... luister dit interview hier

Barbara Hazenberg & Mike van der Moolen (DPG Media): geloof in crossmediale merken en samenwerkingen

[Interview] Barbara Hazenberg & Mike van der Moolen (DPG Media): geloof in crossmediale merken en samenwerkingenBarbara Hazenberg en Mike van der Moolen vormen samen de directie advertising van DPG Media Nederland. We spreken het duo over 2023 en 2024, NMO, Ad Manager en andere trends en ontwikkelingen... lees dit interview hier

Liedewij Hentenaar (Audify): wij verwachten dat audio in 2024 opnieuw piekt

[Interview] Liedewij Hentenaar (Audify): wij verwachten dat audio in 2024 opnieuw piektLiedewij Hentenaar is directeur van Audify. Audify is de marketingorganisatie die audiomakers en verkoophuizen in de audio/radiomarkt vertegenwoordigt. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek. We spreken haar over 2023 en 2024, het NMO Luisteronderzoek en meer... lees dit interview hier

Maurice Wenneker (PAKT): 2023 uitdagend, 2024 gezonde groei en jaar van AI

[Interview] Maurice Wenneker (PAKT): 2023 uitdagend, 2024 gezonde groei en jaar van AIMaurice Wenneker is oprichter en co-CEO van PAKT waar 9 creatieve bedrijven (Wenneker, Wenneker Be, Nosh, Peek Creative Studios, Volstok, Crush, Rabbit’s Foot Studios, Scrambled en BSmart) onder vallen. We kijken samen terug en natuurlijk vooruit... lees dit interview hier

Maart

Michael van Kerkwijk (The Comet Group) over het bureaulandschap in 2024

[Marketing Report TV] Michael van Kerkwijk (The Comet Group) over het bureaulandschap in 2024Michael van Kerkwijk is eigenaar van The Comet Group. Hij is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt spreken we hem over het bureaulandschap in 2024. 

Michael van Kerkwijk: "We ontdekken constant boeiende partijen die we op diverse manieren kunnen laten aansluiten. Soms verrast het me echter wat ik tegenkom, zoals de opkomst van zogenaamde baby booming agencies... kijk dit interview hier

Maarten van Maaren over het multilocale advertentiebereik van Schiphol Media

[Marketing Report TV] Maarten van Maaren over het multilocale advertentiebereik van Schiphol MediaMaarten van Maaren is Director Schiphol Media bij Royal Schiphol Group. Hij is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt spreken we hem over de veelzijdige advertentiemogelijkheden van Schiphol Media en de impact ervan op adverteerders en merken... kijk dit interview hier

Teus Baars over de onsite teams van NOSUCH en de expansie naar Dubai

[Marketing Report TV] Teus Baars over de onsite teams van NOSUCH en de expansie naar DubaiTeus Baars, CEO van NOSUCH, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt Teus Baars over de onsite teams van NOSUCH en de expansie naar Dubai... kijk dit interview hier

Roderick Cremers (Fresh Bridge) over diepgaande relatieopbouw in reclame

[Marketing Report Radio] Roderick Cremers (Fresh Bridge) over diepgaande relatieopbouw in reclameRoderick Cremers is owner van Fresh Bridge. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio wijst Roderick Cremers op het belang van een tussenlaag tussen TVC en search, waar de relatie wordt verduidelijkt en de emotionele connectie verder wordt opgebouwd... luister dit interview hier

Willemijn van Hussen over sonic branding en audio-onderzoek van TAMBR

[Marketing Report Radio] Willemijn van Hussen over sonic branding en audio-onderzoek van TAMBRWillemijn van Hussen is founder van TAMBR sonic branding. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over sonic branding, audio onderzoek en het bereiken van doelgroepen... luister dit interview hier

Eddy Guyt over 15 jaar 100% NL Magazine en 100% Media & Partner Netwerk

[Interview] Eddy Guyt over 15 jaar 100% NL Magazine en 100% Media & Partner Netwerk100% NL Magazine - en daarmee 100% Media & Partner Netwerk - bestaat 15 jaar. We spreken Eddy Guyt oprichter, mede-eigenaar en directeur van 100% Media & Partner Netwerk... lees dit interview hier

Dion Holla (Sizzer): op dit moment zijn AI en muziek een speeltuin

[Interview] Dion Holla (Sizzer): op dit moment zijn AI en muziek een speeltuinDion Holla is Head of Brand bij Sizzer. Sizzer is een onafhankelijk creatief bureau dat zich op muziek voor merken richt. We spreken hem over hoe Sizzer werkt, hoe die een merk ziet, welke trends er zijn en op wie het bedrijf zich richt... lees dit interview hier

Eddy Duquenne (Kinepolis Group) over succesvol 2023 en de honger naar beleving

[Interview] Eddy Duquenne (Kinepolis Group) over succesvol 2023 en de honger naar belevingKinepolis Groep behaalde in 2023 een behoorlijke omzet- en winstgroei. We spreken hierover met Eddy Duquenne, CEO van Kinepolis Group.. lees dit interview hier

Derek Müller (Publicis): Sustainability staat steeds hoger op het to-dolijstje van merken en bureaus

[Interview] Derek Müller (Publicis): Sustainability staat steeds hoger op het to-dolijstje van merken en bureausDerek Müller is sinds kort de Sustainability & Social Impact Lead van Publicis Nederland en Boomerang. We spreken hem over hun succesvolle For Better ESG-programma dat hij gaat uitbreiden... lees dit interview hier

Swantje Brennecke over vernieuwd bereiksonderzoek buitenreclame BRO Next

[Interview] Swantje Brennecke over vernieuwd bereiksonderzoek buitenreclame BRO NextBRO Next is gelanceerd, het vernieuwde bereiksonderzoek van het joint industry comittee buitenreclame. We spreken directeur Swantje Brennecke hierover... lees dit interview hier

Jaco Bijlsma over het blad en de digitalisering van Autovisie

[Interview] Jaco Bijlsma over het blad en de digitalisering van AutovisieJaco Bijlsma is sinds 1998 werkzaam voor Autovisie en sinds 2012 hoofdredacteur. We spreken met hem over onder meer zijn hoofdredacteurschap, het blad en de digitalisering van Autovisie... lees dit interview hier


April

Dorkas Koenen (Rabobank) over de kracht van sportieve meditatie en verbinding

[Marketing Report Radio] Dorkas Koenen (Rabobank) over de kracht van sportieve meditatie en verbindingDorkas Koenen is CMO van Rabobank en auteur van Bergen liegen niet. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over zijn boek Bergen liegen niet, de reis naar verbinding én zijn nieuwe boek Klantonvriendelijkheid... luister dit interview hier

Jeroen Goeman Borgesius (PR-Dashboard) over redacties, journalistiek en The PR-Awards

[Marketing Report Radio] Jeroen Goeman Borgesius (PR-Dashboard) over redacties, journalistiek en The PR-AwardsJeroen Goeman Borgesius is directeur bij PR-Dashboard. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over redacties, journalistiek en The PR-Awards. Jeroen Goeman Borgesius: "Het PR-Dashboard begon als een database met een verzendsysteem, waarin journalisten staan, met voordien interessante categorieën... luister dit interview hier

Robert Heijmans (VDS Publishers) over de budgetverschuiving van tv naar print

[Marketing Report Radio] Robert Heijmans (VDS Publishers) over de budgetverschuiving van tv naar printRobert Heijmans is Sales & Digital Strategy Director bij VDS Publishers. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de kracht van een kleine uitgever en de budgetverschuiving van tv naar print... luister dit interview hier

Gabriela Nouws (SuperRebel) over Hotel SuperRebel: Een smeltkroes van creativiteit

[Marketing Report Radio] Gabriela Nouws (SuperRebel) over Hotel SuperRebel: Een smeltkroes van creativiteitGabriela Nouws is Associate Creative Director bij SuperRebel. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de keuze voor een hotel als kantoor en hoe dat de creativiteit stimuleert... luister dit interview hier

Dave Frauenfelder: Verbinden zit al ruim 130 jaar in het DNA van KPN

[Merken100 2024] Dave Frauenfelder: Verbinden zit al ruim 130 jaar in het DNA van KPNKPN is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Dave Frauenfelder, Vice President Brand, MarCom & Sponsorships bij KPN... lees dit interview hier

Nicky Levinschi (ZIGT): Consolidatie is eigenlijk altijd slecht nieuws voor de klant

[Interview] Nicky Levinschi (ZIGT): Consolidatie is eigenlijk altijd slecht nieuws voor de klantNicky Levinschi is per 1 april 2024 benoemd tot CEO van ZIGT Nederland. We spreken haar over het vertrek van een aantal managementleden, haar visie op ZIGT en de mediamarkt... lees dit interview hier

Jerome Kuijken: Reclame wordt steeds minder gewaardeerd. Er wordt ook veel zielloze content gemaakt

[Interview] Jerome Kuijken: Reclame wordt steeds minder gewaardeerd. Er wordt ook veel zielloze content gemaaktJerome Kuijken is Managing Director van De Speld & Partners. De Speld & Partners is het branded content bureau van De Speld dat voor een netwerk van online platforms actief is. We spreken hem over de werkwijze van De Speld & Partners en hoe zij (online) samenwerkingen vormgeven... lees dit interview hier

Mei

Peter Haug: Met de BMW Art Cars brengen we kunst en design samen

[Marketing Report Radio] Peter Haug: Met de BMW Art Cars brengen we kunst en design samenPeter Haug is CMO en Marketing Director bij BMW Group Nederland. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de rol van kunst binnen BMW en de impact van de BMW Art Car projecten... luister dit interview hier

Siebe-Geert de Boer (Global): BRO Next was de missing link in het buitenreclameonderzoek

[Marketing Report Radio] Siebe-Geert de Boer (Global): BRO Next was de missing link in het buitenreclameonderzoekSiebe-Geert de Boer is Research Manager bij Global. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de recente introductie van BRO Next, een uitgebreid en uitdagend bereiksonderzoek in de buitenreclame sector... luister dit interview hier

Joost van den Berg: Dr. Oetker het zevende merk in het supermarktkanaal

[Merken100 2024] Joost van den Berg: Dr. Oetker het zevende merk in het supermarktkanaalDr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker... lees dit interview hier

Caroline van Turennout: Zeeman staat voor zuinig - op mensen, materialen en de maatschappij

[Merken100] Caroline van Turennout: Zeeman staat voor zuinig - op mensen, materialen en de maatschappijZeeman is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Caroline van Turennout, directeur Marketing & e-commerce bij Zeeman textielSupers... lees dit interview hier

Leo Hensen: Odido neemt graag een optimistische voortrekkersrol

[Merken100 2024] Leo Hensen: Odido neemt graag een optimistische voortrekkersrolOdido is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Leo Hensen, Director Marketing & Communications bij Odido... lees dit interview hier\

Mariëlle Krouwel: Bij NN Group werken we vanuit ons geloof

[Merken100 2024] Mariëlle Krouwel: Bij NN Group werken we vanuit onze beliefNN Group is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Mariëlle Krouwel, Chief Marketing Officer bij NN Group... lees dit interview hier

Peter Zijlstra: Het is voor Mercedes uiterst belangrijk om te investeren in het merk

[Merken100 2024] Peter Zijlstra: Het is voor Mercedes uiterst belangrijk om te investeren in het merk

Mercedes-Benz is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Peter Zijlstra, Head of Marketing Mercedes-Benz Cars Benelux... lees dit interview hier

Laura Geuze: Samsung werd geboren met de ambitie om mensen te helpen het onmogelijke te bereiken

[Merken100 2024] Laura Geuze: Samsung werd geboren met de ambitie om mensen te helpen het onmogelijke te bereikenSamsung is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Laura Geuze, Marketing Communication Manager bij Samsung Electronics Benelux.... lees dit interview hier

Roxanne Pinckers: Mastercard zet zich al jaren in voor duurzaamheid en financiële inclusie

[Merken100 2024] Roxanne Pinckers: Mastercard zet zich al jaren in voor duurzaamheid en financiële inclusieMastercard is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Roxanne Pinckers, Director of Marketing & Communications bij Mastercard... lees dit interview hier

Mascha Colmans-De Graaf (Jean Mineur Mediavision): attentiewaarde/aandacht is een grote driver voor merkbekendheid 

[Interview] Mascha Colmans-De Graaf (Jean Mineur Mediavision): attentiewaarde/aandacht is een grote driver voor merkbekendheid Mascha Colmans-De Graaf is Sales Manager bij Jean Mineur Mediavision. We spreken haar over onder meer de Bioscoopmonitor 2023 en het recente onderzoek van GroupM over de impact van bioscoop(reclame)... lees dit interview hier


Juni

Victor Knaap (Media.Monks) en Prins Constantijn Van Oranje-Nassau (Techleap.nl): Wij brengen scale-ups en reclame samen

[Marketing Report Cannes 2024] Victor Knaap (Media.Monks) en Prins Constantijn Van Oranje-Nassau (Techleap.nl): Wij brengen scale-ups en reclame samenNew Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report. We spreken Victor Knaap, Co-Founder Media.Monks, en Prins Constantijn van Oranje-Nassau, Special Envoy Techleap.nl, over de kloof tussen tech scale-ups en de marketingwereld en hoe ze deze willen overbruggen om groei en succes te stimuleren... luister dit interview hier

Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer over TBWA\NEBOKO

[Marketing Report Cannes 2024] Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer over TBWA\NEBOKOWe spreken Hannah Sterke, creatief en art-director, en Nina Mispelblom Beyer, creatief, van TBWA\NEBOKO: "Dit is het eerste jaar dat we genomineerd waren, al stonden we vorig jaar wel op de shortlist voor Young Lions. We hebben ons borstkanker-alfabet ingestuurd, 26 signs zoals die internationaal bekendstaat, die is drie keer genomineerd. En we hebben de Goals voor Equality voor ING ingestuurd, die is ook drie keer genomineerd... luister dit interview hier

Yvette Belt en Eddy Salfischberger (Alfred): Hoe meer humor, hoe impactvoller je communicatie

[Marketing Report Cannes 2024] Yvette Belt en Eddy Salfischberger (Alfred): Hoe meer humor, hoe impactvoller je communicatie

We spreken Yvette Belt, Managing Director en Eddy Salfischberger, Managing Director van Alfred International. Yvette Belt: "Ik denk dat door het hele purpose-driven verhaal alles heel serieus is geworden. En veel feitelijker. Er wordt steeds minder humor gebruikt. En dan zie je dat als je echt impact wil maken, je dat met humor kunt doen. Hoe meer humor je gebruikt, hoe impactvoller je communicatie is en hoe groter de bijdrage aan je merk... luister dit interview hier

Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over 22 jaar Cannes

[Marketing Report Cannes 2024] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over 22 jaar CannesWe spreken Marlene Wickel, Managing Director over Jean Mineur Mediavision, vertelt onder meer over haar ervaringen na 22 jaar in Cannes : "Het is bijzonder om te zien dat er steeds meer nieuwe partijen zijn, dat er steeds meer techbedrijven en andere bedrijven eigenlijk Cannes Lions overnemen. En dat de traditionele reclamebureaus en de producenten wat naar de achtergrond verdwijnen... luister dit interview hier

Rien van Beemen (Mediahuis): Lokale bestedingen zijn cruciaal

[Marketing Report Cannes 2024] Rien van Beemen (Mediahuis): Lokale bestedingen zijn cruciaalWe spreken Rien van Beemen, CEO van Mediahuis, over het belang van lokale bestedingen door adverteerders en mediabureaus en de maatschappelijke impact daarvan. Rien van Beemen: "Er ligt een bepaalde verantwoordelijkheid bij adverteerders en mediabureaus om meer lokaal te besteden. Iedereen weet altijd Google en Facebook te vinden, en begrijpelijk, want je kunt heel goed targeten op Google en Facebook. Maar wij doen journalistiek... luister dit interview hier

Frieda Ulsamer de Waard en Jeroen van Lier (The Invaders) over gezondheid en de invloed van gaming

[Marketing Report Cannes 2024] Frieda Ulsamer de Waard en Jeroen van Lier (The Invaders) over gezondheid en de invloed van gamingWe spreken Frieda Ulsamer de Waard, algemeen directeur en Jeroen van Lier, Business Director van The Invaders over gezondheid en de invloed van gaming... luister dit interview hier

Henri Lessing en Jennifer Feaster (AGE Media): Met YouTube bereik je iedereen

[Marketing Report Cannes 2024] Henri Lessing en Jennifer Feaster (AGE Media): Met YouTube bereik je iedereenWe spreken Henri Lessing en Jennifer Feaster van AGE Media. Henri Lessing: "YouTube is een platform waarmee je iedereen kunt bereiken en iedereen bereikbaar is. Het is het grootste videoplatform ter wereld en je kunt contact maken met elke doelgroep. Het is hét platform waar je een fanrelatie kunt beginnen... luister dit interview hier

Michiel van Riemsdijk (Springbok Group) over bijzondere ontmoetingen in Cannes

[Marketing Report Cannes 2024] Michiel van Riemsdijk (Springbok Group) over bijzondere ontmoetingen in CannesWe spreken Michiel van Riemsdijk, CCO van Springbok Group. Michiel van Riemsdijk: "Volgens mij moet je in Cannes zijn om alles gewoon een beetje te laten gebeuren. Ik ben gisteren aangekomen, later dan gemiddeld, dus ik had nog veel energie. Ik vind niets mooier dan mensen ontmoeten en het gesprek aangaan... luister dit interview hier

Lodewijk Varossieau over SuperRebel Group

[Marketing Report Cannes 2024] Lodewijk Varossieau over SuperRebel GroupWe spreken Lodewijk Varossieau, CEO en Founder over SuperRebel Group: "Wij hebben een duidelijke signatuur en onze collega's rekenen ons daar ook altijd op af. Wij proberen cresatieve campagnes te bedenken die echt raken. Onze klanten komen ook specifiek op die signatuur af... luister dit interview hier

Kiki Maaskant over AI bij ACT Agency

[Marketing Report Cannes 2024] Kiki Maaskant over AI bij ACT AgencyWe spreken Kiki Maaskant, Managing Director en Partner over ACT Agency: "Ik heb vooral gekeken naar hoe internationale partijen AI oppakken vanuit New York en Londen en dan ook naar hoe we dat bij ons bureau kunnen aanpakken, want ook bij ons wordt AI steeds belangrijker... luister dit interview hier

Daan de Raaf en Geoffrey Hantson over Happiness Brussel en Amsterdam

[Marketing Report Cannes 2024] Daan de Raaf en Geoffrey Hantson over Happiness Brussel en AmsterdamWe spreken Daan de Raaf van Happiness Amsterdam en Geoffrey Hantson van Happiness Brussels. Geoffrey Hantson: "Bij al het werk dat we maken, staat vooraan de vraag hoe we die mensen gelukkig gaan maken. We kijken heel effectief ernaar dat het eindresidu dat we maken de klanten uiteindelijk gelukkig maken... luister dit interview hier

Bibianne Roetert: Tony’s Chocolonely is een impactbedrijf dat chocolade maakt

[Merken100 2024] Bibianne Roetert: Tony’s Chocolonely is een impactbedrijf dat chocolade maaktTony’s Chocolonely is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Bibianne Roetert, Marketing Manager bij Tony’s Chocolonely...  lees dit interview hier

Jiri Staats (innocent drinks): Het is belangrijk dat we voortdurend investeren in ons merk

[Merken100 2024] Jiri Staats (innocent drinks): Het is belangrijk dat we voortdurend investeren in ons merkInnocent drinks is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wijs preken met Jiri Staats, Marketing Manager Benelux, Italy & Iberia bij innocent drinks... lees dit interview hier

Leonne Vos: Voor het Calvé is het constant monitoren van onze brand power van belang voor duurzame groei

[Merken100 2024] Leonne Vos: Voor het Calvé is het constant monitoren van onze brand power van belang voor duurzame groeiCalvé is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Leonne Vos, Marketing Lead Calvé & Conimex bij Unilever... lees dit interview hier

Joost Geurtsen: Bij New York Pizza begrijpen we dat merkopbouw verder gaat dan traditionele marketing

[Merken100 2024] Joost Geurtsen: Bij New York Pizza begrijpen we dat merkopbouw verder gaat dan traditionele marketingNew York Pizza is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost Geurtsen, Chief Marketing Officer van New York Pizza... lees dit interview hier

Geert Friebel (VriendenLoterij): De VriendenLoterij? Dat is elke dag plezier!

[Merken100 2024] Geert Friebel (VriendenLoterij): De VriendenLoterij? Dat is elke dag plezier!VriendenLoterij is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Geert Friebel, Head of Marketing & Partnerships bij VriendenLoterij... lees dit interview hier

Stijn Mentrop: De McDonald’s-restaurants zijn een mini-maatschappij

[Merken100 2024] Stijn Mentrop: De McDonald’s-restaurants zijn een mini-maatschappijMcDonald’s is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Stijn Mentrop, CMO van McDonald’s Nederland... lees dit interview hier

Laura Klaver: Lidl maakt een duurzame en gezonde leefstijl voor iedereen betaalbaar en toegankelijk

[Merken100 2024] Laura Klaver: Lidl maakt een duurzame en gezonde leefstijl voor iedereen betaalbaar en toegankelijkLidl is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Laura Klaver, Head of Marketing bij Lidl... lees dit interview hier

Sylvia Coumans: PostNL verbindt mensen en bedrijven met elkaar

[Merken100 2024] Sylvia Coumans: PostNL verbindt mensen en bedrijven met elkaarPostNL is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Sylvia Coumans, Manager Merk en Marketingcommunicatie bij PostNL... lees dit interview hier

Ingrid van Kempen (OHRA): Onze kernwaarden zijn Eerlijk, Eenvoud en Empathie

[Merken100 2024] Ingrid van Kempen (OHRA): Onze kernwaarden zijn Eerlijk, Eenvoud en EmpathieOHRA is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Ingrid van Kempen, Manager Merk & Communicatie bij OHRA... lees dit interview hier

Madelon Fortuin over het digitaal bereik in NRC en digital only adverteren

[Interview] Madelon Fortuin over het digitaal bereik in NRC en digital only adverterenNMO is onlangs begonnen met het in kaart brengen van de bereikcijfers voor de digitale versies van de dagbladen. Mediahuis NRC blijkt met NRC 90 procent extra bereik te geven boven de papieren krant doordeweeks en 58 procent extra bereik in het weekend. Daarmee biedt NRC procentueel het grootste additionele bereik van alle nieuwsmerken. Mediahuis NRC is gestart met een digital only advertentiepropositie, in de digitale krant. We spreken hierover met Madelon Fortuin, commercieel directeur bij Mediahuis NRC... lees dit interview hier

Rob Overduin (NIMA): Ik wil marketing en alle disciplines die erbij horen beter op de kaart te zetten

[Interview] Rob Overduin (NIMA): Ik wil marketing en alle disciplines die erbij horen beter op de kaart te zettenNIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing, is de beroepsorganisatie van professionals in marketing, communicatie en sales. We spreken met Rob Overduin, sinds september 2023 voorzitter en directeur van NIMA.. lees dit interview hier

Edwin Hop & Gerard Joosten over Hippo Creative Studios

[Interview] Edwin Hop & Gerard Joosten over Hippo Creative StudiosHippo Creative Studios is een creatief productiehuis dat zich richt op het maken van visuele content voor reclamebureaus, adverteerders en andere partijen. We spreken Edwin Hop, Business Director, en Gerard Joosten, Creative Director over Hippo Creative Studios... lees dit interview hier

Michel van Velde (Craftmore) over merkpositionering en merkidentiteit

[Marketing Report TV] Michel van Velde (Craftmore) over merkpositionering en merkidentiteitMichel van Velde, CEO bij Craftmore, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over merkpositionering en merkidentiteit. Michel van Velde: "Wij zijn een creative digital agency, dus wij vertalen merkstrategieën naar digitale merkervaringen. Door de financiële crisis begon men veel meer naar standaarden te kijken. Iedereen koos voor standaarden, wat de merkpositionering ondermijnde... kijk dit interview hier

Bart de Vries over lokaal adverteren via HYPR

[Marketing Report TV] Bart de Vries over lokaal adverteren via HYPRBart de Vries is Managing Director bij HYPR. Hij is te gast bij Marketing Report TV, deze keer neergestreken in de Boeing 747 bij Corendon. In gesprek met Bas Vlugt spreken we hem over het bereik van lokaal adverteren en waarom dit interessant is voor nationale adverteerders... kijk dit interview hier

Paul Kroef over klantretentie en de rol van ARA voor de klant

[Marketing Report TV] Paul Kroef over klantretentie en de rol van ARA voor de klantPaul Kroef, Algemeen Directeur bij ARA Groep, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over klantretentie en de rol van ARA voor de klant. Paul Kroef: "Ara bestaat al 50 jaar en is een van de oudste bureaus. In de afgelopen 50 jaar zijn we consistent gebleven en hebben we lange relaties met onze klanten weten te behouden, daar ligt onze kracht... kijk dit interview hier

Evert Dijkstra over Abovo Maxlead als internationale speler

[Marketing Report TV] Evert Dijkstra over Abovo Maxlead als internationale spelerEvert Dijkstra, Head of International bij Abovo Media, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vught vertelt hij over Abovo Maxlead als internationale speler Evert Dijkstra: "Wij zijn een onafhankelijk mediabureau en helpen klanten met het behalen van hun mediadoelstellingen door de hele funnel heen... kijk dit interview hier

Rick Vriesema Out of Home Masters over buitenreclame, onderzoek en groei

[Marketing Report TV] Rick Vriesema Out of Home Masters over buitenreclame, onderzoek en groeiRick Vriesema, Commercieel Directeur bij Out of Home Masters, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over buitenreclame, onderzoek en groei. Rick Vriesema: "Wij zijn een gespecialiseerd bureau in buitenreclame, waarin we strategie, planning en inkoop doen voor allerlei mooie merken en partnerbureaus... kijk dit interview hier

Juli

Dick Gussen (Corendon) over joined-promotions en de allround tour-operator

[Marketing Report Radio] Dick Gussen (Corendon) over joined-promotions en de allround tour-operatorDick Gussen is Director of Brand, Media & Partnerships bij Corendon International Travel. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreekt Peter Wybenga hem over joined promotions en de allround tour-operator... luister dit interview hier

Antoine Houtsma over 12,5 jaar Joe Public

[Interview] Antoine Houtsma over 12,5 jaar Joe PublicJoe Public Amsterdam bestaat 12,5 jaar. We spreken hierover met Antoine Houtsma, die het bureau samen met Jeroen van Eck en Bart Oostindie oprichtte en nog steeds de roerganger is... lees dit interview hier

Johan van der Zanden (Albert Heijn): Onze missie is Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen

[Merken100 2024] Johan van der Zanden (Albert Heijn): Onze missie is Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.Albert Heijn staat op nummer 2 in de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn... lees dit interview hier

Petra Bremer: Bij Etos zijn we er voor iedereen

[Merken100] Petra Bremer: Bij Etos zijn we er voor iedereenEtos is één van de 250 merken die zijn genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Petra Bremer, directeur marketing & formats bij Etos... lees dit interview hier

Michiel van der Zanden (Coolblue): Onze obsessieve focus op klanttevredenheid manifesteert zich in positieve klantervaringen

[Merken100] Michiel van der Zanden (Coolblue): Onze obsessieve focus op klanttevredenheid manifesteert zich in positieve klantervaringenCoolblue staat op nummer 19 in de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Michiel van der Zanden, Head of Marketing bij Coolblue... lees dit interview hier

Jelle Holdinga: Investeren in merkbouwen is cruciaal voor Hyundai

[Merken100 2024] Jelle Holdinga: Investeren in merkbouwen is cruciaal voor HyundaiHyundai staat op nummer 37 in de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Jelle Holdinga, Manager Marketing & Communication bij Hyundai Motor Netherlands... lees dit interview hier

Britt Hogenhuis (&MediaGroup): Mensen prikken steeds makkelijker door commercialiteit heen en willen echte, eerlijke content zien

[Interview] Britt Hogenhuis (&MediaGroup): Mensen prikken steeds makkelijker door commercialiteit heen en willen echte, eerlijke content zienBritt Hogenhuis is CEO van &MediaGroup. Zij is ook lid van de jury van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt haar... lees dit interview hier

Carla der Kinderen (Ad Alliance/RTL Nederland): Het doel is de leidende partij te zijn in het SAVOD-domein

[Interview] Carla der Kinderen (Ad Alliance/RTL Nederland): Het doel is de leidende partij te zijn in het SAVOD-domeinCarla der Kinderen is Director Marketing, Intelligence & Operations bij Ad Alliance (RTL Nederland). We spreken haar over onder meer de ontwikkelingen op het vlak van SAVOD bij Ad Alliance... lees dit interview hier


Augustus

Gerd de Smyter over Woordvoerder van het jaar: Ik heb een journalistieke achtergrond en dat helpt

[Interview] Gerd de Smyter over Woordvoerder van het jaar: Ik heb een journalistieke achtergrond en dat helptGerd De Smyter, sinds februari 2021 woordvoerder van KPN, is op 26 juni 2024 uitgeroepen tot woordvoerder van het jaar 2024 tijdens de M100 Summer Edition. Hij vertelt over zijn vak, zijn overstap van de journalistiek naar pr en zijn relatie met de media... lees dit interview hier

September

Rik Ledder: Creativiteit is niet een zinnetje of een mooie design-skill, het is vooral een concept

[Behind The Slash] Rik Ledder: Creativiteit is niet een zinnetje of een mooie design-skill, het is vooral een conceptMarketing Report maakt een serie interviews met interessante mensen die werken bij TBWA\Neboko. Het spits wordt afgebeten door CEO Rik Ledder... kijk dit interview hier

Chris Visser (The Others) over het belang van een consistente merkidentiteit

[Marketing Report TV] Chris Visser (The Others) over het belang van een consistente merkidentiteitMarketing Report TV is op bezoek bij HearstChris Visser, Creative Director bij The Others, is te gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over het belang van een consistente merkidentiteit... kijk dit interview hier

Ate van der Meer over Snakeware

[Marketing Report TV] Ate van der Meer over SnakewareMarketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Ate van der Meer, Chief Commercial Officer bij Snakeware, is daar onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over Snakeware... kijk dit interview hier

Stephan Kwast (Megawatt) over hun 360-graden strategie

[Marketing Report TV] Stephan Kwast (Megawatt) over hun 360-graden strategieMarketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Stephan Kwast, CEO & Owner Megawatt, is daar onze gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de samenvoeging van de bureaus en de focus op 360-graden campagnes in Nederland en Europa... kijk dit interview hier

Eric Kip: Veel retailers vinden nu een goed moment om in gesprek te gaan met Global

[Interview] Eric Kip: Veel retailers vinden nu een goed moment om in gesprek te gaan met GlobalOp 5 september 2024 organiseerde Global het Tijd voor Impact Event in het hoofdkantoor van HEMA in Amsterdam. Een inspirerende middag over ontwikkelingen in buitenreclame. Niet voor niets in samenwerking met HEMA want onlangs heeft Global het retail medianetwerk uitgebreid met digitale schermen van HEMA... lees dit interview hier

Carien de Bas: Het succes van een merk ligt in het kennen van je kracht en vasthouden aan consistentie

[Interview] Carien de Bas: Het succes van een merk ligt in het kennen van je kracht en vasthouden aan consistentieCarien de Bas is een zelfstandige merkstrateeg. Zij is ook juryvoorzitter B2E, B2C & B2E van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt haar... lees dit interview hier

Mohamed Boussoufi (Trinamics) en Andy Mosmans (VENGEAN) over de rebranding van Trinamics

[Interview] Mohamed Boussoufi (Trinamics) en Andy Mosmans (VENGEAN) over de rebranding van TrinamicsRecruitment- en detacheringsbureau Trinamics gaat een volgende fase in. Onderdeel van deze groei en innovatie is een grootschalige rebranding, die in nauwe samenwerking met VENGEAN wordt uitgevoerd. We spreken Trinamics-CEO Mohamed Boussoufi en VENGEAN-medeoprichter Andy Mosmans over de samenwerking, de nieuwe visual identity, het nieuwe communicatieconcept en de Brand Movie die daaruit voortkwamen... lees dit interview hier

Reny Panoet (big group Amsterdam) over data en creativiteit

[Interview] Reny Panoet (big group Amsterdam) over data en creativiteitReny Panoet is in juli 2024 van start gegaan als Creative Lead bij big group Amsterdam. Hij wil het verschil maken met de combinatie van data en creativiteit. Daarover spreken we hem... lees dit interview hier

Niek Kessels, Sharon de Graaf en Brenda Waegemaekers over de creatieve driehoek van Dawn

[Interview] Niek Kessels, Sharon de Graaf en Brenda Waegemaekers over de creatieve driehoek van DawnDawn profileert zich met een creatieve driehoek waar design, art direction en copywriting samenkomen. We spreken hierover met de driehoek zelf: Niek Kessels (Creative Director Design) Sharon de Graaf (Creative Director Art) en Brenda Waegemaekers (Creative Director Copy)... lees dit interview hier

Oktober

Darre van Dijk (TBWA): Wie het best met zijn talent omgaat, maakt het verschil

[Behind The Slash] Darre van Dijk (TBWA): Wie het best met zijn talent omgaat, maakt het verschilBehind The Slash is een serie interviews die je een kijkje achter de schermen geeft bij TBWA\NEBOKO. In de nieuwste aflevering van Behind The Slash interviewt Peter Wybenga Darre van Dijk, Chief Creative Officer bij TBWA\NEBOKO, over de wereld van jong talent en creativiteit. Ze bespreken hoe het creatieve landschap door de jaren heen is veranderd, wat altijd hetzelfde blijft en de unieke kwaliteiten die jonge creatieven meebrengen... kijk dit interview hier

Michiel Borstlap over de kunst van achtergrondmuziek

[Marketing Report TV] Michiel Borstlap over de kunst van achtergrondmuziekMarketing Report TV is op bezoek bij HearstMichiel Borstlap, Pianist en Composeur, is onze gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de kunst van achtergrondmuziek. Michiel Borstlap: "Tijdens Covid hadden we al een klein bedrijfje in achtergrondmuziek, dat we inmiddels hebben uitgebreid. Achtergrondmuziek is vaak het minst boeiende aspect van muziekproductie. Dit bracht ons tot de vraag: waarom is achtergrondmuziek eigenlijk zo saai... kijk dit interview hier

Boudewijn de Jong over P3

[Marketing Report TV] Boudewijn de Jong over P3Boudewijn de Jong, eigenaar van Pink Marketing en Pünktlich, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over P3 en het medialandschap buiten de randstad... kijk dit interview hier


November

Adjiedj Bakas: De grijze consument gaat geld uitgeven!

[Marketing Report Radio] Adjiedj Bakas: De grijze consument gaat geld uitgeven!Adjiedj Bakas is trendwatcher, auteur en spreker. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de vergrijzing, de doelgroep 59+ in reclame en de luiheid van reclamemakers... luister dit interview hier

Pieter Bas Boertje (D&B Eventmarketing): Met leave no one behind bereiken we iedereen, digitaal én live

[Marketing Report Radio] Pieter Bas Boertje (D&B Eventmarketing): Met leave no one behind bereiken we iedereen, digitaal én livePieter Bas Boertje is Fouder van D&B Eventmarketing. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de samenwerking met FX Agency, de toekomst van evenementen, en hoe digitaal en live elkaar versterken om een groter bereik te creëren... luister dit interview hier

Cees Faes (Fightclub): Marketing is oorlog, en wij zijn in it to win it

[Marketing Report Radio] Cees Faes (Fightclub): Marketing is oorlog, en wij zijn in it to win itCees Faes is Founder & Managing Partner bij Fightclub. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de succesvolle M100-campagne, de kracht van creatieve marketingstrategieën en het belang van een sterk eigen verhaal als bureau... luister dit interview hier

Charlotte Koeleman: Somention maakt content op basis van community-inzichten

[Marketing Report Radio] Charlotte Koeleman: Somention maakt content op basis van community-inzichtenCharlotte Koeleman is Managing Partner bij Somention en Influentials. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de unieke combinatie van community management en in-house creatie, en hoe dit leidt tot krachtige, data-gedreven contentstrategieën.. luister dit interview hier

Annabelle Klop (Serviceplan Amsterdam): Ik haal energie uit het laten groeien van ideeën tot iets tastbaars

[Interview] Annabelle Klop (Serviceplan Amsterdam): Ik haal energie uit het laten groeien van ideeën tot iets tastbaarsServiceplan Amsterdam lanceert zich officieel als creatief bureau op de Nederlandse markt. Aan het roer staat Annabelle Klop. Ze heeft zich tot doel gesteld om Serviceplan Amsterdam naar nieuwe hoogten te brengen. We spraken met haar over haar missie, visie en plannen voor de toekomst... lees dit interview hier

Prof. Dr. Ed Peelen over de ontwikkeling van contentmarketing

[Interview] Prof. Dr. Ed Peelen over de ontwikkeling van contentmarketingProf. dr. Ed Peelen is bijzonder hoogleraar Contentmarketing aan de Universiteit van Amsterdam. Hij was op 6 november 2024 Key Note Speaker tijdens de uitreiking van de Content Marketing Awards. Daar hield hij een inspirerend betoog over kansen en gemiste kansen in de Nederlandse wereld van contentmarketing. Wij spraken verder met hem over dit onderwerp... lees dit interview hier

Pim Verras (iO) over Brighton SEO: Om relevant te blijven, moeten SEO-professionals AI omarmen

[Interview] Pim Verras (iO) over Brighton SEO: Om relevant te blijven, moeten SEO-professionals AI omarmenPim Verras is online marketeer bij iO. Hij was aanwezig bij Brighton SEO, een zoekmarketing-conferentie die jaarlijks in het Verenigd Koninkrijk wordt georganiseerd. We spreken hem over zijn indruk en learnings... lees dit interview hier

December

Willem-Albert Bol over zijn loopbaan en de voordelen van werken op verschillende plekken

[Marketing Report TV] Willem-Albert Bol over zijn loopbaan en de voordelen van werken op verschillende plekkenWillem-Albert Bol is CEO van Abovo Maxlead. Te gast bij Marketing Report TV spreekt hij met Bas Vlugt over zijn loopbaan en de voordelen van werken op verschillende plekken... kijk dit interview hier

Erwin Hendriks (Springbok): Ik bevind me op het snijvlak van sales en thought leadership

[Marketing Report TV] Erwin Hendriks (Springbok): Ik bevind me op het snijvlak van sales en thought leadershipErwin Hendriks is Technology Director bij Springbok. Te gast bij Marketing Report TV praat hij met Bas Vlugt over de opkomst van generative AI, de oorsprong van kunstmatige intelligentie en hoe technologie bedrijven helpt om vooruitstrevende keuzes te maken... kijk dit interview hier

Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea) over merkgroei en customer experience

[Marketing Report TV] Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea) over merkgroei en customer experienceMarketing Report TV is op bezoek bij Abovo MaxleadGijsbregt Vijn, CEO van Lemon Scented Tea, is daar onze gast. In gesprek met Peter Wybenga en sidekick Elzemieke Olsthoorn, CMO van Abovo Maxlead, vertelt hij over merkgroei en customer experience... kijk dit interview hier

Tamara van Dalen (iO): Experience is everything is ons motto

[Marketing Report TV] Tamara van Dalen (iO): Experience is everything is ons mottoTamara van Dalen is Director Creatie & Content bij iO Campus Rotterdam. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga haar over waar iO in uitblinkt, experience is everything en het speelveld rondom merken bouwen... luister dit interview hier

Boaz Disselkoen over Karvan Cevitams De top tweedruivend

[Marketing Report TV] Boaz Disselkoen over Karvan Cevitams De top tweedruivendBoaz Disselkoen is marketeer bij Kraft Heinz en specifiek voor Karvan Cevitam. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga hem over de wisselingen in het assortiment van het afgelopen jaar, het delen van juice en campagne De top tweedruivend... luister dit interview hier

Ubbo Maagdenberg (VML):  We zijn ondernemende en creatieve consultants voor duurzame groei

[Interview] Ubbo Maagdenberg (VML):  We zijn ondernemende en creatieve consultants voor duurzame groeiUbbo Maagdenberg is sinds februari 2024 CEO van VML Netherlands. Sinds 2012 werkte hij voor de voorgangers Emark en Wunderman Thompson, die met onder meer Newcraft en VMLY&R in VML zijn opgegaan. We spreken de CEO over VML in Nederland... lees dit interview hier

Ivar Schutte (Kinepolis): In 2025 gaat bioscoopsector verder herstellen

[Interview] Ivar Schutte (Kinepolis): In 2025 gaat bioscoopsector verder herstellenIvar Schutte is per 1 oktober 2024 Country Manager Box Office Sales & Marketing bij Kinepolis Nederland na 4 jaar directeur te zijn geweest van de Nationale Bioscoopbon. We spreken hem over hoe het Kinepolis in 2024 verging en wat de verwachtingen voor 2025 zijn... lees dit interview hier

Roland Teerenstra en Tale Meester over de rol van OMD in het medialandschap

[Interview] Roland Teerenstra en Tale Meester over de rol van OMD in het medialandschapRoland Teerenstra is Managing Director, Tale Meester is Strategy Lead bij het mediabureau OMD Nederland. We spreken het tweetal over de rol van OMD binnen het huidige medialandschap... lees dit interview hier

 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Jur Baart: 25.360 reclamebureaus

30-04-2025 | 14:43:00
Tegen 2030 zal 7,5 procent van de banen bij reclamebureaus verdwijnen door automatisering en AI

Annexum en Fitzroy zetten baksteen centraal

29-04-2025 | 18:30:58
De campagne is de eerste grote communicatie-inzet van Annexum en spreekt beleggers aan met de symboliek van de baksteen.

[Vacancy] Fitzroy has a position for Medior Strategist

28-04-2025 | 08:23:00
Fitzroy is directly looking for Medior Strategist

AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards

18-04-2025 | 12:41:00
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.