[Marketing Report TV] Lucas Nutbey (DEPT): Wij maken de hele customer journey waar

Lucas Nutbey is Director of Strategy & Partner bij DEPT. Hij is te gast bij Marketing Report TV. Met Bas Vlugt spreekt hij over de belofte van DEPT en de ontwikkelingen op het gebied van social commerce en AI. 

Lucas Nutbey: "DEPT is ooit opgericht uit het geloof dat je alleen succesvol kan zijn als je de hele customer journey op een goede manier kunt waarmaken. Het gaat niet alleen om het belang van het merk, maar vooral om hoe we ervoor zorgen dat onze systemen en data zo zijn ingericht dat we de beloften die we maken vanuit onze merkidentiteit ook echt kunnen waarmaken in de klantervaring. Daar zit uiteindelijk de grootste compensiteit."

Kijk dit interview hier:

www.deptagency.com

Marketing Report TV is powered by Bruut en Abovo Maxlead

Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.

www.bruut.media

Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.

Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.

www.abovomaxlead.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Lodewijk Varossieau: SuperRebel.Agency wordt sterker door fusie

01-07-2025 | 16:47:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over de recente ontwikkelingen bij het bureau.

Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen

01-07-2025 | 09:50:05
In gesprek met Peter Wybenga vertelt ze over haar visie op het versterken van in-house marketingteams

Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker

01-07-2025 | 09:28:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over zijn overstap van de bureauwereld naar de out-of-home business, de transformatie van de sector

Yannick Colastica: Floryn is bondgenoot van de ondernemer

27-06-2025 | 10:55:21
Yannick Colastica vertelt in gesprek met Bas Vlugt over de snelle en technologisch gedreven aanpak van de mkb-financier.

Floris van de Weg: Amsterdam groeiend creatief VML-knooppunt

25-06-2025 | 11:10:00
In gesprek met Peter Wybenga in de bioscoop van Bruut vertelt hij over de positionering van VML, de internationale schaal van het bureau

Bart de Vries: Wij staan de hele dag op de zeepkist met HYPR

25-06-2025 | 09:06:00
Volgens Bart de Vries, directeur van HYPR, speelt sfeer een grote rol in het succes van een organisatie, vertelt hij op Marketing Report TV

Reinier Steures: Creativiteit vraagt om structuur

25-06-2025 | 08:30:00
Reinier Steures zit ontspannen in de bioscoop van Bruut wanneer hij met Peter Wybenga in gesprek gaat over recente ontwikkelingen bij het bureau.

Pim de Bilde: Virtual production voorkomt verrassingen

24-06-2025 | 11:19:00
Pim de Bilde, Creative Producer, legt aan Peter Wybenga uit hoe zijn team met geavanceerde technieken risico’s tijdens opnames voorkomt

Paul Boots: Spelen is creëren bij IRON Films

24-06-2025 | 11:05:00
Hij vertelt aan Peter Wybenga hoe de filmwereld dankzij technologische ontwikkelingen sneller en creatiever is geworden

Gookie Sassen: Minder voorspelbaar, meer impact

24-06-2025 | 10:30:20
Commerciële klanten komen van dinsdag tot en met vrijdag aan bod, mits hun merk of project bijdraagt aan positieve vooruitgang.

Yolanda van Die: Zonder vertrouwen werkt AI niet

23-06-2025 | 08:44:44
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.

Patritia Pahladsingh over de kracht van brand behavior

20-06-2025 | 11:46:00
Op dag 3 van het Cannes Lions Festival sprak Bas Vlugt met Patritia Pahladsingh, CEO van Accenture Song Nederland.

Liselotte Vink: The Family groeit in kracht en diversiteit

20-06-2025 | 10:11:00
Hij vertelt over het succes van TBWA\NEBOKO, de betekenis van prijzen in Cannes en de impact van AI

Rik Ledder: Prijzen versterken talent bij TBWA\NEBOKO

20-06-2025 | 09:50:00
Hij vertelt over het succes van TBWA\NEBOKO, de betekenis van prijzen in Cannes en de impact van AI

Quinten van Hoogdalem: Summer Course vol nieuwe inzichten

19-06-2025 | 15:00:00
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met RA*W-bestuurslid Quinten van Hoogdalem over zijn ervaringen tijdens het festival

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.