12GO Biking kiest Draft Digital voor strategisch marketingadvies

12GO Biking kondigt na een selectieprocedure de samenwerking met Draft Digital aan. Deze samenwerking is gericht op het versterken van de huidige marketing performance van 12GO Biking doormiddel van strategisch advies en activatie van marketing tooling.

Binnen deze samenwerking zal Draft Digital samenwerken met de marketingafdeling van 12GO Biking. Het primaire doel is om performance marketing naar een hoger niveau te tillen en waar gekeken gaat worden naar een toekomstvaste en gebalanceerd setup van alle media kanalen. Daarnaast zal Draft Digital helpen bij het verder activeren van Billy Grace in de organisatie; AI gedreven tooling voor het automatiseren en verbeteren van de marketing performance.

Erik Hornung, co-founder van Draft Digital: "Met onze expertise in digital marketing en kennis van de huidige marketing technologie zijn wij ervan overtuigd dat we 12GO Biking gezamenlijk weer een niveau hoger kunnen krijgen. Naast het adviseren van het team, gaat dit leiden tot een efficiëntere inzet van het budget en een effectievere grip op de omnichannel performance”.

Jelle Meijer, COO 12GO Biking: "We kijken ernaar uit om samen te werken met Draft Digital. Hun kennis en ervaring op het gebied van performance marketing zal ons team verder doen groeien en een goede sparringpartner zijn voor nieuwe en innovatieve projecten, zowel op korte als lange termijn. Dit gaan ons weer helpen om onze positie als grootste fietsenwinkel van Nederland te verstevigen."

www.draftdigital.nl

www.12gobiking.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List


Lees ook:


Eerste BeReal-advertentiecampagne door Draft Digital

20-05-2025 | 10:16:41
Happy Italy in samenwerking met WebAds en Draft Digital heeft als eerste Nederlandse merk een advertentiecampagne gelanceerd op BeReal.

Otrium lanceert campagne rond iconische O

08-05-2025 | 12:57:00
Online fashionplatform Otrium heeft een merkcampagne gelanceerd. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Born05, Talpa, Draft Digital en Abovo Media.

Loetje brengt vertrouwde sfeer tot leven in campagne

01-05-2025 | 08:28:00
Loetje lanceert een merkcampagne onder het motto Gewoon lekker vertrouwd. Sinds 1977. De campagne benadrukt het karakter en de sfeer van het restaurantmerk

Draft Digital gaat aan de slag voor BridgeFund

22-04-2025 | 11:33:37
BridgeFund heeft na een pitchtraject gekozen voor Draft Digital als partner voor programmatic advertising.

Kees de Boekhouder kiest voor Draft Digital

20-02-2025 | 11:44:54
Online marektingbureau Draft Digital en Kees de Boekhouder, de boekhouder voor zzp’ers, starten een samenwerking gericht op het optimaliseren van betaalde online marketingkanalen.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.