100% Media & Partner Netwerk lanceert Happy View Magazine

In Amsterdam is de eerste editie van Happy View feestelijk gelanceerd in het bijzijn van talrijke bekende Nederlanders en influencers. De onthulling vond plaats tijdens een stijlvolle brunch in het College Hotel Amsterdam, waar hoofdredactrice Lisette Sier samen met covermodel Ann Dominique Wilten de eerste cover officieel presenteerde.

Voor Ann Dominique markeert deze gelegenheid een bijzonder moment, aangezien het de eerste keer is dat ze solo op de cover van een magazine staat: “Ik dacht eigenlijk dat het om een cover ging met Danny Froger en de kinderen maar toen bleek dat ik helemaal alleen op de cover stond. Ik was echt enorm vereerd!”

De lancering werd bijgewoond door prominente gasten zoals Anne en Esther Vedder, Natascha Froger, Caroline Mol, Kirsten Schilder, Jennifer van Ooijen, Ruby van Wanrooij, Danny Froger, Leslie Keijzer en vele anderen, die samen zorgden voor een inspirerende en feestelijke sfeer.

Happy View richt zich op een luxe levensstijl en biedt haar lezers een zorgvuldig samengestelde selectie van onderwerpen als mode, kunst & cultuur, wonen, beauty, reizen en natuurlijk mooie interviews. Het magazine is een bron van inspiratie voor iedereen die op zoek is naar het mooiste in het leven. De ondertitel van het nieuwe magazine is dan ook: Alles wat je graag ziet.

Uitgever Eddy Guyt en hoofdredacteur Lisette Sier zijn verheugd met het nieuwe magazine. Eddy Guyt: “Happy View richt qua lezers en adverteerders op een ander segment dan onze bestaande titels. Wij zijn dan ook verheugd met deze uitbreiding van ons portfolio.”

Lisette Sier: “Voor mijn team was het een feestje om dit magazine te maken, omdat het weer heel wat anders is dan onze bestaande titels. We kijken er nu al naar uit de volgende editie te maken.”             

De eerste editie van Happy View ligt vanaf dit weekend bij de bekende verkooppunten als boekhandels en tijdschriftenvakken en wordt in een actiemechanisme verspreid via Omoda en ICI PARIS XL. Happy View wordt uitgegeven door 100% Media & Partner Netwerk - bekend van onder meer 100%NL Magazine - en  verschijnt twee keer per jaar in een oplage van 70.000 exemplaren.

www.100pmagazine.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Eddy Guyt: Ons netwerk blijft consumentgericht met B2B-touch

19-08-2025 | 16:58:00
100% Media & Partner Netwerk is gestart met het beperkt toelaten van B2B-bedrijven. We spreken hierover met oprichter/eigenaar Eddy Guyt

100% Media & Partner Netwerk verwelkomt B2B-bedrijven

14-08-2025 | 16:09:00
Deze zogenoemde supporting partners moeten een aantoonbare meerwaarde hebben voor het netwerk.

[Interview] Eddy Guyt (100% Media & Partner Netwerk) over lancering Happy View

02-01-2025 | 15:47:00
100% Media & Partner Netwerk lanceerde eind oktober 2024 het magazine Happy View dat zich richt op de luxe levensstijl. We spreken oprichter en directeur Eddy Guyt hierover

[Interview] Eddy Guyt over 15 jaar 100% NL Magazine en 100% Media & Partner Netwerk

26-03-2024 | 14:16:00
100% NL Magazine - en daarmee 100% Media & Partner Netwerk - bestaat 15 jaar. We spreken Eddy Guyt oprichter, mede-eigenaar en directeur van 100% Media & Partner Netwerk

[Cross Media Merk] Eddy Guyt over 100%NL

16-09-2023 | 14:14:00
Op 18 oktober worden Cross Media Awards 2023 uitgereikt in PHIL Haarlem. 100%NL is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.