Ziggo Dome en Coca-Cola verlengen samenwerking met vijf jaar

De Ziggo Dome en Coca-Cola in Nederland hebben hun samenwerking bekrachtigd met een verlenging voor vijf jaar, tot 2029. Coca-Cola, sinds de opening de officiële frisdrankpartner van de Ziggo Dome, blijft ook de komende jaren verantwoordelijk voor het volledige frisdrankassortiment in de concertlocatie.

Frisse blik op een veranderend publiek

Birgitte de Winter, Directeur Commerciële Zaken bij Ziggo Dome: "De markt is volop in beweging: doelgroepen, muziekstromen en de wensen van de consument evolueren continu, waarbij minder suiker en meer flexibiliteit steeds centraler komen te staan. In samenwerking met Coca-Cola hebben we een vooruitstrevend plan ontwikkeld, waarbij we niet alleen vanuit een leveranciersperspectief kijken, maar ook met een sterk marketingconcept dat beide partijen ten goede zal komen. Dit partnerschap tussen Ziggo Dome en Coca-Cola biedt ons de kans om samen de komende vijf jaar een impactvolle en duurzame relatie te bouwen die inspeelt op de dynamiek van de markt."

Samenwerking vanaf het eerste uur

Coca-Cola is vanaf de opening van de Ziggo Dome in 2012 betrokken als partner.

Arjan Wiertz, director Out of Home bij Coca-Cola Europacific Partners: “Het voelt als een natuurlijke stap om deze samenwerking voort te zetten. Samen hebben we de afgelopen jaren miljoenen mensen een onvergetelijke avond bezorgd en we zijn trots om hier nog eens vijf jaar aan toe te voegen. In ons vernieuwde partnerschap gaan we voor nog meer fan-beleving. Dat doen we door shows in de Ziggo Dome centraal te stellen in onze campagnes en deze te ondersteunen met diverse marketingactiviteiten. We gaan voor activaties waarmee we innovatieve en diverse marketingcomponenten inzetten zoals digitale campagnes en optimaal gebruik van social media. Zo kunnen we een meer meeslepende en memorabele ervaring creëren voor de fans samen met de kracht van onze merken.”

www.ziggodome.nl

www.coca-cola.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Radio 538 tot 2028 radiopartner KNVB

12-09-2025 | 00:43:00
De KNVB en Talpa Network hebben hun partnerschap verlengd tot 30 juni 2028

HERA United presenteert eerste grote partnerschappen

10-09-2025 | 13:50:00
Booking.com, NIKE, SportCity en VriendenLoterij worden de eerste strategische partners van HERA United

Lidl verlengt sponsoring UEFA Europa en Conference League

02-09-2025 | 16:00:47
De supermarktketen was in 2024/25 de meest zichtbare sponsor, blijkt uit cijfers van Nielsen Sports.

Claudia Sampaio en Yvonne de Liefde naar Nederlandse Loterij

27-08-2025 | 09:55:58
Sampaio start per 1 september als Director Retail en komt over van Coca-Cola Europacific Partners

Go Ahead Eagles en Drukwerkdeal blijven samenwerken

31-07-2025 | 15:50:14
Het bedrijf ondersteunt de club al sinds 2014 en vervulde drie jaar de rol van hoofdsponsor.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.