Zaanse Mayonaise kiest SuperRebel.Agency als creative partner

Zaanse Mayonaise kiest SuperRebel.Agency als creative partner voor toekomstige merkcampagnes. De samenwerking kwam tot stand na een bureau-oriëntatie en startte vanuit een open vraag. Met deze stap werkt het merk verder aan de uitbouw van de merkpositie.

Zaanse Mayonaise is onderdeel van Van Wijngaarden BV, dat sinds 1929 actief is. Het familiebedrijf produceert al vier generaties lang Zaanse Mayonaise volgens het oorspronkelijke recept. In de afgelopen jaren was het merk zichtbaar via tv, online en buitenreclame.

Focus op positionering en zichtbaarheid

In 2026 introduceert Zaanse Mayonaise een aangepaste positionering en campagnestrategie. SuperRebel.Agency ondersteunt het merk met creatie die gericht is op het vergroten van merkbekendheid en het verdiepen van merkvoorkeur binnen het mayonaisesegment.

De samenwerking richt zich op het verder uitbouwen van blijvende zichtbaarheid en relevantie van het merk, met oog voor zowel bestaande als jongere doelgroepen.

Samenwerking gebaseerd op vertrouwen

Wilco van Dijken, CEO: “Zaanse Mayonaise heeft de afgelopen jaren laten zien dat we met ons merk zichtbaar durven zijn. We willen verrassen met onze producten en creaties, die blijven hangen. In SuperRebel.Agency® vonden we een partner die onze ambities begrijpt en we samen het vertrouwen kregen om met elkaar vooruit te gaan.”

Ook aan bureauzijde sluit de samenwerking aan bij de ambities.

Lodewijk Varossieau, Chief Creative Officer: “Zaanse Mayonaise is een merk met lef, historie en een duidelijke plek in het dagelijks leven van veel mensen. Dat vraagt om creatie die recht door zee is en durft te staan. Wij kijken ernaar uit om samen te bouwen aan werk dat zichtbaar is, raakt en ook richting een jongere doelgroep bijblijft.”

www.superrebel.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

SuperRebel.Agency doet rebranding FMI tot Sour Supplier

19-11-2025 | 09:08:00
De merkoperatie is ontwikkeld door SuperRebel.Agency en moet de positie van het bedrijf als sour specialist in de internationale foodsector versterken.

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Creative Social (junior/medior)

17-11-2025 | 15:35:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Creative Social (junior/medior) – Amsterdam

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Senior Designer

13-11-2025 | 09:51:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Senior Designer

Inzendingen geopend voor The Best Social Awards #12

29-10-2025 | 10:39:00
De inschrijving voor de 12e editie van The Best Social Awards is van start gegaan. De deadline voor inzendingen is 2 december 2025
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.