
Willemijn van Hussen (TAMBR): Audio is je merkstem
[Marketing Report TV] Waarom merken hun eigen geluid moeten vinden
Willemijn van Hussen, Founder TAMBR sonic branding, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt zij over wat werkt in audio en de herkenbaarheid van soundlogo’s, stemmen en sonic branding.
Willemijn van Hussen: "Merken besteden veel aandacht aan hoe ze eruitzien, maar vergeten vaak hoe ze klinken. Terwijl je geluid je merkstem is – zeker op radio, waar je geen beeld hebt om op terug te vallen. Daarom testen we samen met Talpa soundlogo’s en stemmen, om te ontdekken wat echt werkt. Juist kleine merken kunnen met slimme audio het verschil maken, zoals we deden met Finnie de luiaard voor Lazy Vegan. Eigen geluid zorgt voor herkenning én een glimlach."
Bekijk de video hier:
Marketing Report TV is powered by Kaaps Film en Abovo Maxlead


Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Yannick Colastica: Floryn is bondgenoot van de ondernemer
Floris van de Weg: Amsterdam groeiend creatief VML-knooppunt
Bart de Vries: Wij staan de hele dag op de zeepkist met HYPR
Reinier Steures: Creativiteit vraagt om structuur
Pim de Bilde: Virtual production voorkomt verrassingen
Paul Boots: Spelen is creëren bij IRON Films
Gookie Sassen: Minder voorspelbaar, meer impact
Yolanda van Die: Zonder vertrouwen werkt AI niet
Patritia Pahladsingh over de kracht van brand behavior
Liselotte Vink: The Family groeit in kracht en diversiteit
Rik Ledder: Prijzen versterken talent bij TBWA\NEBOKO
Quinten van Hoogdalem: Summer Course vol nieuwe inzichten
Neslihan Akkurt over RA*W en talentontwikkeling
Hassan Khan: Cannes is een database vol inspiratie
Sven Vening: Creativiteit maakt verschil bij Dentsu Creative
Gepubliceerd door: Daan Dekkers