Tag Resultaten
Joe Public ontwikkelt Thuis in Italië-campagne Grand’Italia
Joe Public Amsterdam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne, waarmee Grand’Italia haar positionering aanscherpt.
Hoe je van volgers een community maakt
Woensdagochtend in het nHow Hotel naast de RAI: croissants, koffie en een zaal vol marketeers.
The Family ontwikkelt campagne Ik leerde je NIX
De campagne, met de titel Ik leerde je NIX, richt zich op ouders en benadrukt hun rol in het voorkomen dat jongeren voor hun achttiende alcohol drinken.
Dutch PR Awards 2025 - Niki Wijnen over NGF en Golf.nl
Aan het woord is Niki Wijnen, campagnemarketeer bij de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie
Kompas Publishing neemt Hi Label volledig over
Kompas Publishing heeft de resterende aandelen van Hi Label overgenomen en is nu volledig eigenaar van het lifestyle mediabedrijf.
Independer kiest voor creatief bureau Happiness
Het bedrijf wil met de samenwerking het merk verder ontwikkelen en de zichtbaarheid van zijn diensten vergroten.
MMA en Bakkie Media presenteren podcast met magazinemakers
De serie biedt een inkijk in de drijfveren en uitdagingen van prominente gezichten uit de magazinewereld.
Alfred haalt Specsavers binnen
Specsavers heeft na een oriëntatie Alfred aangewezen als het creatief bureau en een eerste campagne gelanceerd waarin benadrukt wordt goede oog- en hoorzorg voor iedereen bereikbaar moet zijn
Gratis webinar over technologie in content supply chain
Contentbeheer is al lang geen puur productievraagstuk meer, maar vraagt om strategische planning
Mediahuis Groep lanceert jongerennieuwsmerk SPIL
Mediahuis Groep heeft jongerenmerk SPIL gelanceerd als nieuws-startup. SPIL is op onder meer YouTube, Instagram en TikTok te vinden en zal ook eigen podcasts aanbieden
DPG Media zet eigen journalisten in campagne ADR-kranten
Onder het motto Da’s pas thuiskomen benadrukken de deelnemende kranten de waarde van lokale journalistiek.
Total Design herpositioneert Nierstichting
De Nierstichting lanceert een campagne rond nierdonatie bij leven en presenteert tegelijkertijd een aangepaste merkidentiteit.
Persuade ontwikkelt ondergoedcampagne voor Zeeman
Zeeman heeft een campagne gelanceerd waarbij sport- en hobbyclubs uit Nederland poseren in hun ondergoed.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Utrecht/ Noord- Holland
VENGEAN ontwikkelt merkactivatie Bakkerij 't Stoepje
Bakkerij ’t Stoepje versterkt haar merkpositie op Nederlandse markten met een reeks campagnes gebaseerd op een centraal communicatieconcept.
Joe Public ontwikkelt verscampagne ALDI
In de campagne van ALDI zien we twee pubers, die op een voor veel ouders herkenbare manier, door de winkel slenteren.
Zijn virtuele artiesten een must-have voor merken?
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Lizzy van der Ligt (fashioninfluencer) en Django Weisz Blanchetta (Oprichter SuperHeroes)
[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Post-production Coordinator
TBWA\NEBOKO is looking for Post-production Coordinator - Full-time \ Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Chef De Financiële Telegraaf
Mediahuis is per direct op zoek naar Chef De Financiële Telegraaf
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Redacteur bij VROUW
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Redacteur bij VROUW
TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Becel
Becel introduceert de campagne Begin je dag goed, ontwikkeld door TBWA\NEBOKO. De campagne richt zich op de eenvoudige stap om omega 3 en 6 binnen te krijgen
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis