Tag Resultaten
Quinten van Hoogdalem: Summer Course vol nieuwe inzichten
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met RA*W-bestuurslid Quinten van Hoogdalem over zijn ervaringen tijdens het festival
Neslihan Akkurt over RA*W en talentontwikkeling
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met RA*W-bestuurslid Neslihan Akkurt
Hassan Khan: Cannes is een database vol inspiratie
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met Hassan Khan, mediaspecialist bij Omnicom Media Group
Sven Vening: Creativiteit maakt verschil bij Dentsu Creative
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Bas Vlugt met Sven Vening, CEO van Dentsu Creative Amsterdam.
Marjan Straathof: AI ontwikkelt sneller dan je denkt
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
Dave Frauenfelder: KPN kiest voor maatschappelijke impact
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
Bart Kokke: Pitchmodel moet eerlijker voor bureaus
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
Ruben Wollerich: Brandgang verbindt data, creatie en tech
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Ruben Wollerich over de rol van Brandgang binnen Zuid Agency Groep, de kracht van HubSpot voor MKB-marketeers
Robert Essenstam: De Bonk is dé prijs van Brabant
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Robert Essenstam over De Bonk, de enige regionale communicatieprijs van Nederland
Coca-Cola: Digital én live activeren met Megawatt
De samenwerking tussen Coca-Cola en Megawatt bestaat inmiddels zeven jaar en beweegt mee met de veranderende wensen van consumenten én merken.
Stephan Kwast: AI versnelt activatieconcepten bij Megawatt
Sinds september is het bureau volop bezig geweest met campagnes, vertelt Stephan Kwast, CEO van Megawatt, in gesprek met Peter Wybenga
Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern
In het gesprek met Bas Vlugt ging zij in op de rol van data in marketing, het belang van klantactivatie
Liridon Bejta: Data maken marketing meetbaar bij Springbok
Ook ging hij in op de rol van AI en de belofte van marketing automation om impact te creëren voor merken.
Cees Faes: Belgen willen eerst echt kennismaken
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Cees Faes over de aansluiting bij Customer Collective, de cultuurverschillen tussen Nederland en België
Esther Goos: Scooperz groeit hard in social media met impact
Het bureau werkt voor grote (internationale) merken en is gespecialiseerd in influencer marketing, contentcreatie en talentmanagement.
Youri Harmsen: Marketing automation versterkt creatief werk
In een gesprek met Bas Vlugt ging hij in op de rol van marketing binnen bedrijven, de uitdagingen van productintroducties
Stefan Niemer: Een sterk team trekt de juiste mensen aan
In gesprek met Peter Wybenga licht Stefan Niemer toe hoe hij met een traditioneel uitzendbureau begon, wat uitgroeide tot een specialistisch bureau
Vera Kops: TEAM LEWIS biedt internationale slagkracht
In een gesprek met Bas Vlugt deelden ze hun inzichten over de internationale ambities van het bureau
Michiel van Riemsdijk: Springbok is sparringpartner
In gesprek met Peter Wybenga licht hij toe hoe data en technologie zorgen voor groei en impact.
Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken
We spreken Danielle Guirguis en Esther Smitover over de kracht van samenwerken
Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten
We spreken Joost van Gorsel over waarde-gedreven creativiteit, trots zijn op je merk en AI als katalysator voor innovatie.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis