Neslihan Akkurt over RA*W en talentontwikkeling

Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met RA*W-bestuurslid Neslihan Akkurt over de belangrijkste inzichten uit het RealTalk-panel van RA*W Bestuur, hoe bedrijven anders met talent omgaan en hoe zij zelf haar eerste Cannes-editie beleeft.

Dieper inzicht in State of the Talent

Bij de RA*W Villa in Cannes presenteerde RA*W Bestuur de resultaten van het jaarlijkse State of the Talent-onderzoek, gevolgd door een RealTalk-panel. Voor Neslihan was dat een waardevol moment van reflectie en uitwisseling.

Neslihan Akkurt: “Ik kende de resultaten natuurlijk al, maar wat tijdens het panel werd gezegd – bijvoorbeeld door Japie van Truus – vond ik heel interessant. Hij vertelde dat ze bij Truus echt anders werken dan bij traditionele bedrijven: ze kijken naar de cultuur en de mensen, en hoe ze daar goed mee omgaan.”

Die benadering inspireerde haar ook breder. Neslihan Akkurt: “Wat ik waardevol vond, is hoe bedrijven nadenken over wie ze willen aantrekken. Hoe maak je ruimte voor mensen die nu misschien nog geen plek hebben in de industrie? En hoe zorg je dat het duurzaam is, zodat ze blijven? Dat neem ik zeker mee.”

Eerste Cannes-ervaring: van overweldigd naar strategisch

Voor Neslihan is het haar eerste Cannes. Met de nodige gesprekken en advies weet ze nu hoe ze het beste uit de week kan halen.

Neslihan Akkurt: “Het was eigenlijk gisteren bij de Future Bosses Lunch met de VIA dat ik echt een klik kreeg met mensen. Bij elke gang zat je met andere bosses aan tafel. Soms kan dat spannend zijn – ineens zit je naast een grote baas – maar het was juist heel laagdrempelig. Ik heb goede gesprekken gehad en advies gekregen over hoe ik dingen kan aanpakken. Want maandag dacht ik echt: wow, dit is veel! Nu weet ik hoe ik de rest van de week strategisch kan invullen. Dat ga ik zeker doen!”

Bekijk de video hier

www.canneslions.com

Partners Marketing Report Cannes 2025


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Strenger beoordelingskader voor Cannes Lions Awards

11-07-2025 | 09:53:00
Cannes Lions introduceert vanaf 2026 een integriteitskader voor inzendingen op het festival.

RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch

11-07-2025 | 08:47:00
Creatief duo Steffi Boom en Esther van Vliet van Dentsu Creative heeft de RA*W Vlieg Pitch gewonnen met een campagne-idee voor Matt Sleeps.

Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid

07-07-2025 | 09:02:17
Nu de wereldhandel steeds volatieler wordt, bevinden marketing- en reclamebureaus zich op onbekend terrein.

Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst

02-07-2025 | 09:44:02
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.

Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie

02-07-2025 | 09:19:31
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.