
Aanmelden nieuwsbrief
01-11-2020 10:39:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 88437 | Tags:Schrijf je hier in voor de Marketing Report Nieuwsbrief. In de Marketing Report Nieuwsbrief staat het belangrijkste nieuws op gebied van marketing, aangevuld met interviews, columns, fora, analyses en marktdata. Deze nieuwsbrief versturen wij op alle werkdagen rond het middaguur.
Marketing Report voldoet aan de AVG | Algemene Verordening Gegevensbescherming. Uw data worden alleen gebruikt voor het versturen van de Marketing Report nieuwsbrief, worden zorgvuldig opgeslagen en worden nooit verstrekt aan derden.
Aanmelden nieuwsbrief
* indicates required
Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief
Volg Marketing Report op Twitter
Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie
Zoeken.
Advertentie.
Marketing Report Radio.
Jeremiah Albinus is CEO van Fonq, de bekende webwinkel voor huis en interieur. Het bedrijf ziet zich al pionier op het gebied van meubels via internet verkopen. De rol van vrouwen als koper is daarbij erg belangrijk, zo vertelt hij bij Marketing Report Radio... luister dit interview hier
Martijn den Besten is directeur en mede-oprichter van Maqqie, de app voor werkend Nederland met tools waarmee het bedrijf kandidaten met vacatures matcht, maar ook contracten kan opstellen, uren laten declareren, verloning en facturatie doen en meer. Bij Marketing Report Radio vertelt hij over zijn bedrijf... luister dit interview hier
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.
Nederlands MediaNetwerk TV.
[Interview] Joris van Heukelom (MakerStreet): Ondernemerschap is een geboorterecht
Tien jaar geleden verruilde Joris van Heukelom zijn corporate jasje als CEO van het toenmalige Sanoma Digital voor het fenomeen ondernemerschap. Samen met vier partners startte hij MakerStreet. Tien jaar later is MakerStreet een netwerk van bijna 20 bedrijven en meer dan 20 ondernemers...
Joyce Lopulalan: 4orange maakt de vertaalslag van data naar informatie en praktische oplossingen
Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. Het bedrijf helpt ondernemingen interactie met de doelgroepen te verbeteren om onder meer conversies te verhogen. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over de rol binnen de UmbrellaBrands Group, data praktisch inzetten en meer succes met campagnes behalen...
Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia
Meest gelezen.
[MerkWaardige Bazen] Dick van der Lecq (DDB Unlimited): Als je het idee van de creatief met data en onderzoek kunt staven, win je veel tijd en geld
Jägermeister komt met campagnevideo Ode to Nightlife
[Interview] Thomas Wolters (Elevator): Uiteindelijk gaat het om twee targets; simpel te onthouden en te meten
[Onderzoek HvA] Adverteerders en de rol van media- en reclamebureaus bij het inkopen van media
Lukkien produceert special advertising Magnum voor Ad Alliance
Archief Nieuwsbrieven.
Rogier Bruggeman (ZIGT): Freedom to grow
Joris van Heukelom (MakerStreet): Ondernemerschap is een geboorterecht
Jeremiah Albinus (Fonq): Achter de mannelijke koper zit vaak een vrouwelijke beïnvloeder
Lukkien produceert special advertising Magnum voor Ad Alliance
Frank Carvalho: Brand New Galaxy groeit snel en realiseert dit ook voor klanten