Nieuws

29-03-2018 19:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 240962 | Tags:

Michele Morrone wordt het internationale gezicht van Guess
14-08-2020 | 17:50:30
Guess introduceert Michele Morrone als het internationale gezicht van de Guess herfst/winter mannencollectie 2020. Michele Morrone is een acteur en zanger die vooral bekend staat om zijn hoofdrol in de succesvolle Netflix-film 365 Days


Karwei lanceert campagne om spullen tweede leven te geven
14-08-2020 | 17:08:25
Karwei lanceert een campagne om spullen een tweede leven te geven. In samenwerking met Shelly Sterk wordt een reeks video’s uitgebracht waarin de presentatrice en klusser kijkers laat zien hoe met een klein budget oude spullen kunnen worden opgeknapt


MSL makes commitments towards equality in influencer marketing
13-08-2020 | 17:07:00
MSL, Publicis Groupe’s leading global public relations and influencer marketing agency, made four measurable commitments to address the lack of diversity and other inequalities affecting influencers


[Onderzoek] Kantar: Nederlander blijft bezorgd door corona, angst voor ziek worden groter
13-08-2020 | 15:55:03
Voor het eerst sinds maart 2020 neemt de bezorgdheid van Nederlanders rondom de coronacrisis niet langer af, maar blijft gelijk (55 procent is (zeer) bezorgd). Ook is er een grote angst om ziek te worden. Dit blijkt uit Wave 7 van de Kantar Covid-19 barometer


Merkle strategisch paid search partner van de Bijenkorf
12-08-2020 | 14:55:00
De Bijenkorf heeft Merkle Nederland gekozen als de strategische partner voor Search Engine Advertising en data, technologie en optimalisatie, met focus op Nederland en de uitrol naar andere markten


Martijn Jaartsveld is benoemd tot Strategy Director bij mediabureau Stroom
12-08-2020 | 14:29:00
Per 17 augustus 2020 aanstaande start Martijn Jaartsveld in de rol van Strategy Director en lid van het Management Team bij Stroom. Martijn Jaartsveld heeft marketing- en communicatiefuncties aan zowel reclame-, mediabureau- als klantzijde vervuld, recentelijk bij PostNL


Persil lanceert style battle tussen mamas en papas met Nienke Plas
12-08-2020 | 14:16:00
Persil lanceert een style battle tussen vaders en moeders onder de noemer Picture Perfect. Influencer Nienke Plas, onderzoekt wie er in 2020 hun kids het beste kleden: vaders of moeders


Hyundai start Ioniq als elektrisch automerk
12-08-2020 | 12:53:00
Hyundai is gestart met het merk Ioniq als elektrisch automerk voor haar modellen. De komende drie jaar zal Hyundai drie modellen introduceren daartoe


The Data Agency neemt Invicta over
12-08-2020 | 12:02:00
The Data Agency, bestaande uit de merken EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en LynqID, heeft Invicta overgenomen, aan. Invicta is de organisatie achter het Customer Data Platform Invenna


Valerio Zeno en Shelly Sterk regisseren campagne voor Audi A3 Sportback
10-08-2020 | 13:39:00
MediaCom en Towel hebben, in opdracht van Audi Nederland, een campagne voor de nieuwe Audi A3 Sportback ontwikkeld. Valerio Zeno en Shelly Sterk zijn gevraagd om ieder op eigen wijze een social commercial te maken


4NG neemt PossibilIT over
06-08-2020 | 14:21:45
PossibilIT is per 1 augustus 2020 overgenomen door full-service digital agency 4NG. PossibilIT, gespecialiseerd in subscription commerce-oplossingen en met expertise in CRM tooling als Dynamics en Salesforce, werkt voor grote merken


Embassy of Dutch Creativity gaat on tour door Europa
05-08-2020 | 17:40:52
Op 15 augustus vertrekt de Embassy of Dutch Creativity On Tour. De mobiele versie van de Embassy doet verschillende Europese hotspots aan, te beginnen in Hamburg


HEMA introduceert weercampagne via DOOH
05-08-2020 | 17:21:22
Deze zomer introduceert HEMA in samenwerking met marketingbureau Merkle Nederland en creatief bureau Disxt een op het weer gebaseerde campagne via Digital Out of Home


Jevermerk Ketel 1 kiest Das Buro
05-08-2020 | 16:03:53
Ketel 1, dat onderdeel is van Nolet Distillery heeft in het najaar van 2019 een pitch uitgeschreven. Das Buro is de komende jaren verantwoordelijk voor het doorontwikkelen van de merkstrategie en campagnes


Coca-Cola lanceert campagne: Open Like Never Before
05-08-2020 | 12:27:00
Coca-Cola heeft onder de noemer Open Like Never Before in West-Europa waaronder Nederland een campagne gelanceerd waarin een periode van culturele en sociale verandering wordt benadrukt


[Vacatures] ZIGT zoekt een Social Consultant - Owned Media
04-08-2020 | 12:21:00
ZIGT is per direct op zoek naar een Social Consultant - Owned Media


[Vacatures] ZIGT zoekt een Programmatic Specialist / Consultant
04-08-2020 | 12:11:00
ZIGT is per direct op zoek naar een Programmatic Specialist / Consultant


[Marketing Report Radio] Debora Leeser over Gassan en de Messika popup store
31-07-2020 | 17:00:25
Debora Leeser is Brand Manager bij Gassan Diamonds. Bij Marketing Report Radio kwam ze praten over de popup store Messika en de markt waar Gassan zich in begeef


[Marketing Report Radio] Eelke Verwijs over Pernod Ricard tijdens de coronacrisis
31-07-2020 | 16:34:46
Eelke Verwijs is Group Brand Manager Benelux bij Pernod Ricard. Bij Marketing Report Radio kwam hij praten over de impact van de coronacrisis op zijn bedrijf


[Marketing Report Radio] Liedewij Hentenaar over radio tijdens de coronacrisis
31-07-2020 | 16:18:47
Lidewij Hentenaar is directeur bij de het Radio Advies Bureau (RAB). Bij Marketing Report Radio kwam ze praten over de branche, de coronacrisis en de Online Radio Awards


Samsung Electronics launches global campaign for its TV, The Serif
31-07-2020 | 16:11:18
Samsung Electronics has partnered with iconic brands to launch the “What’s on The Serif?” for its TV, The Serif.


Isobar positions itself as global agency with new digital branding
31-07-2020 | 16:02:01
Global digital experience agency, Isobar has revealed the latest step in its evolution - the launch of its own brand website.


[Marketing Report Radio] Henriette van Swinderen over het netwerk van merkleiders, de reclamemarkt en meer
31-07-2020 | 14:54:18
Henriette van Swinderen is directeur bij de BVA bond van adverteerders, netwerk van merkleiders. Bij Marketing Report Radio kwam ze praten over de branche


[Marketing Report Radio] Rogier Bruggeman van ZIGT over reclamezendtijd, dj’s en meer
30-07-2020 | 16:10:00
Rogier Bruggeman is directeur van mediabureau ZIGT. Hij was deze zomer te gast in Marketing Report Radio en sprak onder meer over reclamezendtijd, dj’s en meer


Albert Heijn doneert groente- en fruitbonnen aan duizend gezinnen via LINDA.foundation
30-07-2020 | 11:37:00
Albert Heijn heeft 50.000 euro gedoneerd in de vorm van cadeaubonnen waarmee duizend gezinnen die een steuntje kunnen gebruiken, groente en fruit bij Albert Heijn kunnen kopen. De bonnen zijn geschonken via de LINDA.foundation


[Onderzoek] Multiscope: AH to go populairste supermarkt onderweg
30-07-2020 | 11:17:00
Meer dan vier op de tien consumenten (43 procent) die weleens onderweg eten en drinken kopen doen dit bij AH to go. Dit blijkt uit de tweede editie van de Smart Food Monitor van onderzoeksbureau Multiscope


Lijm Amsterdam verzorgt socialmedia-activiteiten Dr. Oetker Pizza
29-07-2020 | 15:53:00
Lijm Amsterdam verzorgt voortaan alle socialmedia-activiteiten van Dr. Oetker Pizza. Daarmee maakt het merk zijn rentree op social media


Picnic start medio augustus 2020 in Waterland
29-07-2020 | 14:41:00
Picnic start medio augustus 2020 met haar diensten in Purmerend, Edam, Volendam en Monickendam oftewel Waterland. Het gaat om een verzorgingsgebied van circa 55.000 huishoudens


[Podcast] Nathalie Lam en Mariëlle Krouwel over de Cross Media Awards
28-07-2020 | 10:59:00
Tijdens de Cross Media Awards 2020 hebben we tijdens een radio-uitzending in samenwerking met New Business Radio een keur aan gasten ontvangen. Nathalie Nijhuis-Lam en Mariëlle Krouwel zaten beiden in de jury van de Cross Media Awards en vertellen hierover


Teisseire schakelt Het PR Bureau in voor pr en communicatie
27-07-2020 | 10:34:31
Teisseire heeft HPB (Het PR Bureau) na een pitchtraject uitgekozen als partner voor haar pr- activiteiten en communicatie. Het siroopmerk valt onder Britvic


Havana Harbor preferred supplier voor digitale campagnes Unilever
27-07-2020 | 10:17:52
Per 1 juli heeft Unilever Nederland het Rotterdamse bureau Havana Harbor toegevoegd aan de preferred supplierlist. Na een deelname aan een door Unilever uitgeschreven request for proposal traject sloot de multinational een vijfjarige samenwerkingsovereenkomst af


[Interview] Talpa eCommerce - Linda Jansen en Bart de Jong Talpa: "Wij ervaren dag in, dag uit écht de kracht van data"
24-07-2020 | 18:08:00
Linda Jansen is commercieel directeur, Bart de Jong is directeur VakantieVeilingen en SlajeSlag NL. Wij spreken hen over de ontwikkelingen bij Talpa eCommerce


[Onderzoek] Vijftigplussers door corona over drempel online boodschappen bestellen
24-07-2020 | 16:27:00
Uit marktonderzoek blijkt dat de GeoTypen Betrokken Senioren en Actieve Vijftigplussers hun boodschappen respectievelijk 47 procent en 36 procent meer (deels) online zijn gaan doen


Ovide Agency gaat pr doen voor FINN
24-07-2020 | 15:39:30
Ovide Agency gaat de pr doen voor FINN, een fintech startup van ING. De samenwerking is bedoeld als langdurige samenwerking, maar wordt initieel voor een half jaar ingezet


[Nederlands MediaNetwerk TV] Dennis van Baaren over Logitech
23-07-2020 | 16:07:00
Dennis Van Baaren is Country Manager van Logitech Benelux. Als producent van onder meer communicatie-oplossingen voor thuiswerken heeft het bedrijf het drukker dan ooit. Het Zwitserse bedrijf wil niet alleen voorop lopen op gebied van technologie en gebruikerservaring maar ook voor wat betreft duurzaamheid


Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie