VENGEAN opent deuren in verzamelkantoor Titaan

Titaan – een Unknown Spaces verzamelkantoor – opent haar deuren. Terwijl zo’n 1500 bezoekers uit de start- en scaleup wereld, gemeente en provincie kennismaakten met Titaans community van ondernemers, opende ook VENGEAN officieel de deuren van haar Haagse basecamp in Titaan.

Creative branding engine

Sinds de oprichting in september 2021 heeft VENGEAN als creative branding engine meer dan 50 impact start- en scale-ups en een aantal grote corporates op meerdere continenten voorzien van ondernemingskracht en bijgedragen aan versnelde groei met 360-graden branding. Een greep aan wat er tot nu zoal werd ondernomen en bereikt.

Unknown Group groeide uit tot een volwassen venture capital & business development group en wist scale-up hub Titaan te kopen en ontwikkelen, bij de Global School for Entrepreneurship studeren inmiddels honderden founders, leasebedrijf Beequip groeide in totaal naar ruim twee miljard aan financieringen. Welten Groep werd binnen een jaar na de rebranding met een mooi resultaat voor de investeerders overgenomen, tech impact start-ups Gradyent, E-Magy, Powall, Powercrumbs, Crunchr groeiden met nieuwe investeringen en groter marktaandeel.

Duurzame viskwekerij Patagonia King Salmon wist de aandacht van een wereldmarkt te trekken, The Kingfish Company breidde haar activiteiten uit naar de VS en de circulaire vegan producten van La Vie en Little Cow & Cookies werden opgenomen door onder andere Albert Heijn, Jumbo, Delhaize, Edeka, Spar, Picnic en Plus. Hans Anders retail lanceerde na herpositionering een nieuwe campagne, het corporate merk nexeye werd voor investeerder 3i ontwikkeld en Nippon Express bracht haar Pharmaceuticals divisie vanuit Tokyo onder voor rebranding en ondersteuning van de global marketingactiviteiten. NIBC’s nieuwe logo, visuele identiteit en campagnes volgden op herpositionering van het merk en Schouten & Nelissen Group timmert met VENGEAN aan de volgende fase van haar ontwikkeling in binnen- en buitenland.

De housewarming

Kortom; de housewarming (of houseblast, zoals de VENGEANS het zelf noemden) was een mooie gelegenheid om VENGEAN’s klanten te bedanken voor het gezamenlijke succes en ze ook letterlijk in het zonnetje te zetten. Het werd een feest in het gezelschap van de ondernemers, investeerders, CEO’s en marketing en communicatiemedewerkers van onder andere de bovengenoemde bedrijven.

www.vengean.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Annis Anakotta Creative Director VENGEAN

01-09-2025 | 14:32:00
Hij brengt jarenlange ervaring mee uit verschillende creatieve bureaus en werkt daarmee aan de verdere ontwikkeling van het bureau.

Andy Mosmans: Branding is de kunst van het creëren van geloof

20-08-2025 | 11:18:00
In tegenstelling tot het gezegde seeing is believing, is de waarheid eerder: we zien wat we geloven.

Andy Mosmans: Creativiteit is een middel, geen doel in merkbouw

15-08-2025 | 13:45:29
Branding draait niet om slim zijn, maar om helder zijn. Niet om schreeuwen, maar om relevant zijn. Niet om gimmicks, maar om betekenis.

[SHOWREEL!] VENGEAN

01-08-2025 | 12:55:00
VENGEAN is een creatief brandingbureau, opgericht in 2021. Met een missie om impact te creëren door ondernemingen vol energie vooruit te helpen

Bram Holzapfel: Branding is het hart van je bedrijf

01-08-2025 | 12:48:00
Bram Holzapfel, Executive Creative Director en medeoprichter, sprak met Marketing Report over het businessmodel van het bureau


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.