VENGEAN ontwikkelt merkactivatie Bakkerij 't Stoepje
Bakkerij ’t Stoepje, onderdeel van Market Food Group, versterkt haar merkpositie op Nederlandse markten met een reeks campagnes gebaseerd op een centraal communicatieconcept. De campagne-uitrol volgt op de ontwikkeling van een overkoepelend 360-concept door bureau VENGEAN.
Het concept legt de basis voor de merkuitingen van ’t Stoepje en is inmiddels zichtbaar in diverse on- en offline campagnes. In de campagnes worden onder andere verhalen van bakkers en klanten gedeeld, ondersteund met polaroidfotografie en typerende beeldtaal.
Merkactivatie rond haverkoek en klantbetrokkenheid
Samen met Fresh Bridge lanceerde VENGEAN een landelijke merkactivatie op social media en in point-of-sale-uitingen. De campagne richt zich op de introductie van nieuwe smaken van de haverkoek, een product dat al langer deel uitmaakt van het assortiment van ’t Stoepje.
Binnen de activatie worden klanten betrokken bij een smaakcompetitie. De actie levert user generated content op die ook strategisch wordt ingezet binnen de bredere communicatie van het merk.
Lees ook:
Frederique Rote: Waarom deze AI-kerstreclame misging
Frederique Rote: Concept komt op de eerste plaats bij VENGEAN
Thomas Ritter sluit zich aan bij VENGEAN
Andy Mosmans: nexeye groeit in Europa met VENGEAN-power
Annis Anakotta Creative Director VENGEAN
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen