
VENGEAN ontwikkelt merkactivatie Bakkerij 't Stoepje
Bakkerij ’t Stoepje, onderdeel van Market Food Group, versterkt haar merkpositie op Nederlandse markten met een reeks campagnes gebaseerd op een centraal communicatieconcept. De campagne-uitrol volgt op de ontwikkeling van een overkoepelend 360-concept door bureau VENGEAN.
Het concept legt de basis voor de merkuitingen van ’t Stoepje en is inmiddels zichtbaar in diverse on- en offline campagnes. In de campagnes worden onder andere verhalen van bakkers en klanten gedeeld, ondersteund met polaroidfotografie en typerende beeldtaal.
Merkactivatie rond haverkoek en klantbetrokkenheid
Samen met Fresh Bridge lanceerde VENGEAN een landelijke merkactivatie op social media en in point-of-sale-uitingen. De campagne richt zich op de introductie van nieuwe smaken van de haverkoek, een product dat al langer deel uitmaakt van het assortiment van ’t Stoepje.
Binnen de activatie worden klanten betrokken bij een smaakcompetitie. De actie levert user generated content op die ook strategisch wordt ingezet binnen de bredere communicatie van het merk.
Lees ook:
Annis Anakotta Creative Director VENGEAN
Andy Mosmans: Branding is de kunst van het creëren van geloof
Andy Mosmans: Creativiteit is een middel, geen doel in merkbouw
[SHOWREEL!] VENGEAN
Bram Holzapfel: Branding is het hart van je bedrijf
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen