Transfer Media verzorgt reclame Eurosport en Discovery

Transfer Media neemt vanaf 1 december de reclameregie van Eurosport en Discovery in Franstalig België op zich. Met deze toevoeging breidt het bedrijf zijn portfolio uit met twee internationale televisiezenders en versterkt het zijn positie op de Belgische reclamemarkt. Voor adverteerders betekent dit toegang tot een breder en kwalitatief publiek.

Discovery richt zich als non-fictiezender op meeslepende verhalen over wetenschap, prestaties en ontdekkingen. Eurosport geldt als sportbestemming in Europa met uitgebreide verslaggeving van onder meer tennis, wielrennen en de Olympische Spelen.

Strategische uitbreiding voor Transfer Media

Laetitia De Dycker, Deputy General Manager bij Transfer Media: "Met Discovery en Eurosport voegen we twee iconische merken toe die elk op hun manier de kijker raken: Discovery inspireert meerwaardezoekers met verhalen die hun wereld groter maken, terwijl Eurosport een breed publiek sportfans samenbrengt rond de grootste wielermomenten zoals de Tour de France, Giro en Vuelta. Samen vertegenwoordigen deze zenders nu al een marktaandeel van 1 procent bij PRP 18-54. Voor Transfer Media betekent dit een strategische uitbreiding van onze televisieparaplu, waarmee we adverteerders toegang geven tot content die zowel emotioneel verbindt als commercieel aantrekkelijk is. We bedanken Warner Bros. Discovery voor het vertrouwen met Cartoon Network en HBO Max Kids, dat nu verder wordt versterkt met Discovery FR en Eurosport FR. Dit bevestigt het vertrouwen in onze regie-aanpak en laat mooie groeikansen voor de toekomst zien."

Deel van breder zenderaanbod

Discovery en Eurosport sluiten aan bij het bestaande pakket van themazenders onder de regie van Transfer Media. De samenwerking met Warner Bros. Discovery wordt hiermee verder uitgebreid. Beide zenders zijn beschikbaar via Orange, Proximus en Telenet.

www.mytransfer.be


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne

06-12-2025 | 01:32:28
Lidl Nederland is gestart met de Nederlandse versie van de door Serviceplan Group UK ontwikkelde internationale kerstcampagne Elke dag de moeite waard

Suite Rouge ontwikkelt kerstcommercial Kruidvat

06-12-2025 | 01:04:00
Kruidvat lanceert een door Suit Rouge (een label van Hotel L’Amour) ontwikkelde kerstcampagne waarin de kracht van liefde en verbondenheid centraal staan
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.