Total Design ontwikkelt multimediale campagne BLOX

Total Design heeft een multimediale campagne ontwikkeld voor BLOX, een Nederlandse crypto-broker die crypto toegankelijk wil maken voor iedereen. De campagne, die te zien is op televisie, radio en online, presenteert BLOX als de meest gebruiksvriendelijke app voor het kopen, verkopen en bewaren van cryptocurrencies.

Crypto wordt vaak als complex en technisch ervaren, vol vakjargon en ontoegankelijk voor het grote publiek. BLOX wil daar verandering in brengen en wil laten zien dat crypto eenvoudig en begrijpelijk kan zijn. In de campagne worden opgeblazen crypto-termen op speelse wijze verbeeld, waardoor de hoofdpersoon in verwarring raakt. BLOX biedt de oplossing: met de app kan iedereen eenvoudig handelen in crypto. Dit wordt bevestigd in de pay-off: Iedereen kan crypto!

Milo van der Meij, Head of Communications bij Total Design: "We zijn blij dat we BLOX met deze nieuwe campagne op een onderscheidende manier aan Nederland kunnen laten zien."

Lotte Janssen, marketingcommunicatiespecialist bij BLOX: "Het team is erin geslaagd om op speelse wijze de boodschap over te brengen dat iedereen kan meedoen in de wereld van crypto, omdat de BLOX-app precies biedt wat daarvoor nodig is.

 

www.totaldesign.com

Lees ook:

Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie

18-11-2025 | 17:37:00
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.

Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys

18-11-2025 | 11:53:00
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Customer Success bij Bauer Media Outdoor Nederland

18-11-2025 | 09:06:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Customer success bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager

18-11-2025 | 07:32:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager - Hoorn


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie

18-11-2025 | 17:37:00
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.

Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys

18-11-2025 | 11:53:00
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Customer Success bij Bauer Media Outdoor Nederland

18-11-2025 | 09:06:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Customer success bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager

18-11-2025 | 07:32:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager - Hoorn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.