Ton Schoonderbeek gaat nationaal media onderzoek verlaten
Met een solide bereiksonderzoek-architectuur, plannen voor volgende fases, verbreding en een topteam van onderzoekers is er een stevig fundament neergezet voor het Nationaal Media Onderzoek. De opdracht van algemeen directeur Ton Schoonderbeek als kwartiermaker loopt daarmee ten einde: “mission completed”. Het bestuur van NMO zoekt naar opvolging. Ton Schoonderbeek zal in komende tijd nog volop actief zijn voor NMO tot uiterlijk eind februari 2025. Patricia Sonius blijft als Directeur Onderzoek verbonden aan NMO.
Ton Schoonderbeek: “Mijn missie is volbracht. De organisatie staat en alles wat nodig is om NMO naar een volgende fase te brengen is afgerond. Ik heb alle vertrouwen in het team en in Patricia in het bijzonder. Met veel plezier heb ik met haar samengewerkt en ik ben enorm trots op wat wij in een betrekkelijk korte tijd hebben bereikt.”
www.nationaalmediaonderzoek.nl
Lees ook:
NMO Luistercijfers november 2025: Qmusic marktleider in alle doelgroepen
NMO Online en Vinex over retail(merken), online bereiksonderzoek en data
NMO Kijkonderzoek fase 2 (Video Totaal) uitgesteld naar 2026
NMO Luistercijfers oktober: Edwin Evers scoort, Gordon Heuckeroth niet en NPO Radio 2 marktleider
NMO Luistercijfers september: Qmusic stijgt weer; 60-jarige NPO 3FM blijft zorgenkind
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour
LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini
Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers