TheMerge ontwikkelt campagne Zorg voor jezelf-app a.s.r

a.s.r. lanceert een campagne met de boodschap: gezond leven begint bij ontdekken wat voor jou werkt. De Zorg voor jezelf-app, vanaf 1 januari 2025 inbegrepen bij de zorgverzekering, biedt persoonlijk advies en begeleiding van zorgprofessionals op het gebied van voeding en beweging.

Hella de Weger, brand en marketingcommuncatie director bij a.s.r: "Duurzaamheid gaat veel verder dan zonnepanelen en windmolens. Via de Zorg voor jezelf-app stimuleren we mensen om gezonder te leven. En door bewuste, gezonde keuzes te maken, vergroten we de kans om langer fit te blijven. Zo geven we de zorg wat extra ruimte. Bij a.s.r. helpen we met diensten en producten die goed zijn voor jou nu, later en altijd ontwikkeld met toekomstige generaties in gedachten."

Frank Jockin, Creative Partner bij TheMerge: "We hebben een concept gecreëerd met allerlei soorten mensen en hun eigenwijze en herkenbare manieren om gezonder te leven. Van mindful millennials tot opa’s die zich tot viral dansen met de kleindochters."

De campagne is te zien op alle televisiezenders van STER en Talpa, online display, video, social media en op (digitale) reclameborden, zoals langs de snelweg. Ook is de campagne te horen op een groot aantal radiozenders, met een extra special rondom de NPO2 Top 2000.

Credits:

Klant: a.s.r: Hella de Weger, Marise Sperling, David ter Veer, Marlies Barre-Wabeke, Stan van Boeckel, Mandy Mekenkamp, Mariska de Wit | Bureau: TheMerge | Strategie: Margot Bouwman | Media: Media Reverse | Muziek: Vijay Kanhai | Geluid: Earforce | Productie: TheMerge, Itai Verhoeckx

www.themerge.agency

www.asr.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Annexum en Fitzroy zetten baksteen centraal

29-04-2025 | 18:30:58
De campagne is de eerste grote communicatie-inzet van Annexum en spreekt beleggers aan met de symboliek van de baksteen.

LePub ontwikkelt offline-campagne Heineken met Joe Jonas

29-04-2025 | 16:25:00
Heineken richt zich met een internationale campagne op digitale overbelasting en roept mensen op om offline met elkaar in contact te komen.

VML bovenaan ranglijst Digital Enablers van MT/Sprout

29-04-2025 | 15:58:16
In de sector IT Consulting eindigde het bureau op de derde plaats. In de algemene lijst van 150 beste Digital Enablers van Nederland staat VML op positie dertig.

10 activiteiten waaraan reclamebureaus meer gaan verdienen

29-04-2025 | 13:23:00
Marketing Report zet de tien activiteiten op een rij waar bureaus de komende jaren naar verwachting meer mee gaan verdienen

10 activiteiten waaraan reclamebureaus minder gaan verdienen

29-04-2025 | 13:18:00
Marketing Report zet op een rij aan welke tien activiteiten reclamebureaus de komende jaren waarschijnlijk minder gaan verdienen

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.