Talpa eCommerce neemt RegioDeals over

Talpa eCommerce, eigenaar van onder andere de platformen ActievandeDag en VakantieVeilingen, heeft overeenstemming bereikt met betrekking tot de overname van het bedrijf RegioDeals. RegioDeals is gespecialiseerd in lokale aanbiedingen en kortingsacties. Met deze strategische overname versterkt Talpa eCommerce zijn lokale positie en ontstaan nieuwe mogelijkheden voor groei en samenwerkingen.

RegioDeals is in de afgelopen 10 jaar een bekende naam geworden in Noord-Holland. Dankzij een uitgebreid netwerk van lokale ondernemers, voorziet RegioDeals klanten van lokale aanbiedingen en kortingsacties in horeca, overnachtingen, wellness en meer.

Met de overname van RegioDeals geeft Talpa eCommerce een krachtige impuls aan zijn lokale strategie. Dankzij de expertise en het netwerk van RegioDeals, kan het huidige aanbod op de dealsite ActievandeDag en veilingplatformen uitbreiden met lokale deals. Klanten kunnen hierdoor profiteren van een nog groter aanbod van vrije tijd gerelateerde belevenissen en producten. Ook voor de aanbieders op het platform, de partners, ontstaan met de overname uitgeebreidere mogelijkheden.

Caroline Ammerlaan, CEO van Talpa eCommerce: "De overname van RegioDeals is een belangrijke stap voor Talpa eCommerce. We zijn enthousiast om het talent en de lokale expertise van het RegioDeals team te verwelkomen. Met elkaar zullen we onze lokale propositie versterken en, samen met onze partners, nieuwe mogelijkheden creëren om onze klanten van de leukste deals te voorzien. Daarmee sluit de overname perfect aan bij onze missie: Everyone a Winner.”

Kevin de Vries en Jeff Horstman, de oprichters van RegioDeals: “Dankzij Talpa eCommerce wordt onze droom om heel Nederland te voorzien van lokale deals versneld. Door de overeenkomsten in bedrijfscultuur en doelen voor onze klanten en partners, zijn wij ervan overtuigd dat de integratie van RegioDeals in Talpa eCommerce succesvol zal verlopen. We hebben veel zin in dit avontuur”.

Beide oprichters van RegioDeals hebben zich gecommitteerd om na de integratie ook een belangrijke rol te spelen in de verdere realisatie van de lokale strategie van Talpa eCommerce.

www.regiodeals.nl

www.talpanetwork.com

Na Malou Petter ook Art Rooijakkers weg bij Nieuws van de Dag

18-08-2025 | 16:26:00
Art Rooijakkers is gestopt bij het opinieprogramma Nieuws van de Dag dat Talpa Network samen met de Telegraaf maakt en op SBS 6 uitzendt. Hij blijft bij Talpa Network werken, maar bij welk programma is nog onduidelijk. Thomas van Groningen is aangesteld als vaste presentator.

Gordon Heuckeroth en Froukje de Both vanaf 1 september op Radio 10

14-08-2025 | 17:09:00
 Gordon Heuckeroth en Froukje de Both zullen per 1 september 2025 de ochtendshow van Radio 10 van 06:00 tot 09:00 uur presenteren. Ze nemen daarmee de plek over van Lex Gaarthuis die na het vertrek van Gerard Ekdom in juni 2024 de Radio 10 ochtendshow is gaan maken

Radio Noordzee per 1 september op FM in Noord-Brabant en Limburg

13-08-2025 | 12:29:00
Radio Noordzee zal vanaf 1 september 2025 te horen zijn in een aantal regio’s in Noord-Brabant en Limburg. Hiertoe hebben eigenaar Talpa Network en vergunninghouder TiDa bv een overeenkomst gesloten.

Streamingdienst BBC NL+ gelanceerd bij KPN en NLZIET

21-07-2025 | 11:53:00
De streamingdienst BBC NL+ van BBC Studios is gelanceerd bij KPN TV+ en NLZIET. De dienst is beschikbaar voor alle abonnees van beide tv-providers

Talpa Network komt met FAST-kanalen

18-07-2025 | 12:22:00
Talpa Network is bezig om FAST-kanalen te starten waar het via 24/7 lineair geprogrammeerde streams van eerder uitgezonden afleveringen van een reeks, specials en complicaties op zal uitzenden
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.

VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark

02-09-2025 | 11:53:00
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.