
Storyboard Agency versterkt team en stelt MT aan
Influencer marketingbureau Storyboard Agency breidt het team uit en stelt een ander MT aan. De aanpassingen onderstrepen de ambities van het bureau om datagedreven influencer marketingcampagnes te blijven ontwikkelen en de verdere groei van het bedrijf te stimuleren.
Storyboard verwelkomt Mellijn van Zanen als Head of Projects en Amber van Eekeren als Talent Strategist.
Managementteam geeft richting aan groeiambities
Samen met de teamuitbreiding presenteert Storyboard het managementteam:
- Chris Römer wordt Creative & Strategy Director;
- Mellijn van Zanen neemt naast haar rol als Head of Projects ook zitting in het managementteam;
- Marès Kahrel sluit zich aan als Head of People & Client Services.
Oprichter Martijn de Kemp blijft aan het roer om koers en innovatie te bewaken. Als voorzitter van de DDMA-commissie voor influencer marketing en mede-initiatiefnemer van Certified by Influencerregels.com, zet hij zich in voor verdere professionalisering van de influencer marketingbranche.
Focus op groei en innovatie
Eerder dit jaar droeg operationeel directeur Joost Peper zijn taken over aan het managementteam. Martijn de Kemp: “Met een platte organisatie en een cultuur die innovatie en kwaliteit stimuleert, zijn we klaar voor een volgende groeifase.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Storyboard Agency lanceert Dove-campagne in Benelux
Dove kiest na pitch voor Storyboard Agency
[Marketing Report TV] Martijn de Kemp (Storyboard): Wij benaderen influencermarketing op een evidence-based manier
Team5pm en Storyboard ontwikkelen YouTube-serie Brand Brouwmeesters voor Brand
[Content Marketing Awards 2024] Storyboard Agency: Flip the Haters
Gepubliceerd door: Saskia van Weert