STL kiest na pitch voor creatief bureau finally an agency

STL (Sectorinstituut Transport en Logistiek) is met finally an agency een tweejarige samenwerking aangegaan om door middel van campagnes de situatie op de arbeidsmarkt te verbeteren - specifiek het behoud van vakbekwaam personeel.

De samenwerking is afgetrapt met de ontwikkeling van een brand awareness campagne, gericht op onder andere de mentale en fysieke fitheid van vrachtwagenchauffeurs, die in juli live zal gaan.

Lisa van Zijl, verantwoordelijk voor Business Development & Marketing bij finally: "De wereld van transport en logistiek is erg dynamisch. Natuurlijk kent het veel vrijheid, maar het is ook onderhevig aan ontwikkelingen en veranderingen. En dat betekent dat we een volledige subcultuur in beweging moeten krijgen. Hoe gaan we bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeurs bewuster laten eten, beter helpen slapen of slimmer om laten gaan met hun financiën? Finally ontwikkelt graag campagnes voor gedragsverandering. Met ons plan voor STL zijn we ervan overtuigd dat iedereen goed op weg is én blijft."

Melissa Knape, Manager Marketing en Communicatie bij STL: "Samen met finally an agency wil STL medewerkers in de transport en logistiek bewust maken dat zelfregie, leren en ontwikkelen, veiligheid en gezonde leefstijl bijdragen aan langdurig werkplezier. Wij kijken uit naar onze creatieve samenwerking en vertrouwen op succesvolle resultaten."

www.finallyanagency.nl

www.stl.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Finally an Agency brengt Share a Coke van Coca-Cola tot leven met OOH specials

26-08-2025 | 09:15:00
De campagne, gericht op Gen Z, draaide om het terugbrengen van offline momenten van verbinding in een tijd waarin digitaal contact vaak de boventoon voert.

Finally an Agency verstevigt directie met creatief en operationeel leiderschap

16-07-2025 | 11:12:00
Creatief bureau Finally an Agency heeft Jim Abbring benoemd tot Creative Lead en Teun Noordijk tot Account & Operations Director. Beiden werken geruime tijd voor het bureau

[Vacatures] finally an agency zoekt een Senior Project Manager

24-06-2025 | 17:02:00
finally an agency is per direct op zoek naar Senior Project Manager (32-40 uur per week)

[Vacatures] finally an agency zoekt een Creative Designer

24-06-2025 | 16:46:00
finally an agency is per direct op zoek naar Creative Designer (32-40 uur per week)

The Account Academy start platform voor accountprofessionals

02-06-2025 | 08:00:00
Community biedt project- en accountmanagers ruimte voor ontwikkeling


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest Buutvrij als creatief bureau

09-09-2025 | 18:12:09
Het Mexicaanse fastcasualconcept werkt samen met het bureau aan een merkcampagne die moet bijdragen aan landelijke en Europese groei.

Intratuin kiest Persuade als Lead Agency

09-09-2025 | 15:20:00
Persuade gaat zich richten op merkstrategie, creatieve concepten en campagnes. De eerste gezamenlijke campagnes staan begin 2026 gepland.

DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue

09-09-2025 | 15:06:59
De campagne borduurt voort op de eerdere actie Not a Streetwear Brand, waarin Mammut zich afzette tegen concurrenten die hun outdoorproducten inzetten als mode-item binnen de gorpcore-trend.

Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat

09-09-2025 | 14:56:54
Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden

Flemming in campagne met LiGA: Muziek verbindt jong en oud

09-09-2025 | 10:44:00
We spraken met Maud Heemskerk en Lennard Freij over de totstandkoming, de uitdagingen en de bredere merkstrategie achter ChatDuets.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.