Stephanie Broertjes Managing Director Bruut, Suzanne Zonneveld Creative Director

Op 20 december werd bekend dat branded video content agencies Towel en Bruut Amsterdam de krachten bundelen in één bedrijf met de naam Bruut. De agency pakt nu door en stelt een nieuwe Managing Director aan.

Stephanie Broertjes opereerde eerder vijf jaar lang als Head of Production bij Towel en was daarna werkzaam als Operationeel Manager bij PR-bureau BAAS. Samen met Creative Director Suzanne Zonneveld heeft Stephanie nu de dagelijkse leiding over Bruut. Per 1 februari hebben zij Geert Doek en Deniz Alkaç vervangen die volledig uit de dagelijkse operatie zijn gestapt.

Stephanie Broertjes: “Bij BAAS heb ik een geweldige tijd gehad en nieuwe ervaringen opgedaan. Toen de MD-rol bij het nieuwe Bruut mij werd voorgelegd, ging het kriebelen. Ik heb een goed beeld van waar ik heen wil met de agency. Met het team gaan we de komende tijd een transitie doormaken met een gloednieuwe positionering en visuele identiteit. In de tussentijd zijn wij vliegend van start gegaan met producties voor o.a. Mentos, Specsavers, Lidl, Interpolis en Blue Band.”

Suzanne ziet hiermee de terugkeer van een zeer gewaardeerd collega: “Met Steph als MD ben ik nog enthousiaster geworden over de toekomst van Bruut. We hebben in het verleden nauw samengewerkt aan een prachtig portfolio voor verschillende klanten en gaan met deze kennis en ervaring dat nu continueren op een nog hoger niveau.”

De nieuwe leiding zit niet stil. Er wordt flink aan de weg getimmerd. Stephanie Broertjes: “Door het hechte team dat we op kantoor hebben zitten, ging het onboarden als vanzelf. We zijn daarom al enkele weken bezig om een fris en nieuw Bruut te laten zien. Daar vertellen we binnenkort graag meer over.”

Suzanne Zonneveld is er zeker van dat Bruut voor ieder merk of bureau een waardevolle partner kan zijn: “Van social video tot commercial en van campagne toolkit tot TikTok en YouTube-series. Altijd slim en efficiënt gemaakt. Vol creativiteit en production value. Kortom, we kunnen niet wachten om het nieuwe Bruut met iedereen te delen. En aan alle nieuwsgierige mensen: kom gerust al langs, de deur van ons kantoor staat open.”

www.bruut.media

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

Edward Knol: Het onderscheid van Initiative zit in de mensen

17-12-2025 | 10:19:29
Sinds zijn start als Managing Director bij Initiative kijkt Edward Knol met frisse blik naar het bureau en de rol die het speelt in het medialandschap.

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.

Eric Welles: Laten we creativiteit zaaien, geen paniek

10-12-2025 | 08:44:15
In de marketingbranche lijken onrust en doemscenario’s nooit ver weg. AI dat banen overneemt, bureaus die verdwijnen, creativiteit die onder druk staat.

Jeroen Oppatja: Groei door de kracht van creatie & tech

05-12-2025 | 08:33:00
Oppatja vertelt hoe VML in Nederland is opgebouwd, hoe het internationale netwerk dagelijks waarde toevoegt


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur

23-12-2025 | 10:55:00
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.

Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag

22-12-2025 | 15:08:00
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen

22-12-2025 | 08:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.