
Somention publiceert de halfjaarlijkse TikTok Top 50
Somention heeft onderzoek gedaan naar de prestaties van tientallen Nederlandse en internationale merken op TikTok door hun aantal volgers en engagement rate te analyseren. Dit onderzoek geeft een overzicht van de best presterende merken op het platform op dit moment.
The Ocean Cleanup scoort hoog met een tweede plaats, terwijl KLM als nieuwkomer direct indruk maakt met een 5e plek. Ook G-Star RAW en Schiphol Airport staan sterk in de Top 10. Wie op nummer één staat, is te ontdekken op de website van Somention.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DigitalAgency100 2026 | De Genomineerden
Barry Bol start als artdirector bij The USP Agency
Dan Verhoeven: Frontrunner zijn is de standaard verleggen
[Vacancy] Somention has a position for International Webcare & Community Managers
Dentsu Creative haalt social-expert Vivian Kowalski binnen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers