
Somention Group introduceert label So Engage voor community management
Socialmediabureau Somention lanceert het label So Engage, dat zich volledig richt op community management. Centraal staat het ondersteunen van merken en bureaus bij het opbouwen en beheren van online communities.
So Engage biedt verschillende diensten om merken te helpen bij het laten groeien van een actieve community. Community management richt zich op interacties die de betrokkenheid en zichtbaarheid van het merk versterken. Met webcare worden de eerstelijns vragen die via social media binnenkomen beantwoord. Met community building past So Engage strategieën toe om het aantal volgers te laten groeien en de betrokkenheid te verhogen. Tot slot monitort SO Engage met social listening alle gesprekken en mentions rondom het merk op social media, zodat er snel kan worden ingespeeld op relevante onderwerpen.
Charlotte Koeleman, Managing Partner bij Somention: "We merken een groeiende behoefte bij bureaus om community management uit te besteden aan specialisten, omdat het specifieke kennis en vaardigheden vereist. Wij werken met een team van 30 (internationale) specialisten: in het weekend, 's avonds en zelfs op feestdagen. Alle community managers zijn getraind op de merkidentiteit van iedere klant, met de juiste kennis en ervaring.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s
Agency at Night Rotterdam 2025!
Vivian Kowalski: We laten zien dat creativiteit niet stopt bij Amsterdam
[Vacatures] Somention zoekt een Community Manager
Somention-stagiaire scoort 1,2 miljoen views op TikTok
Gepubliceerd door: Saskia van Weert