Snakeware lanceert drie digitale producten

Digital Agency Snakeware heeft de eerste helft van 2024 benut om de fundamenten te leggen voor toekomstige groei. Met een strategische focus op innovatie en vernieuwing heeft het bedrijf geïnvesteerd in het ontwikkelen van innovatieve producten en diensten, terwijl het tegelijkertijd zijn klantenbestand uitbreidde.

De afgelopen maanden heeft Snakeware zich geconcentreerd op het verbeteren en vereenvoudigen van zijn aanbod, wat heeft geresulteerd in de lancering van drie innovatieve digitale producten:

  1. SCALE (Snakeware Customer Analytics & Lifetime Enhancer)
  2. SPARC (Snakeware Platform Architecture for Rental Conversion)
  3. SAM (SMART Asset Manager)

Deze tools zijn ontworpen om partners te helpen meer waarde uit hun digitale aanwezigheid te halen, wat wordt onderstreept door de opname van SPARC in de marketplace van Booking Experts B.V.

Naast productontwikkeling heeft Snakeware ook nieuwe projecten binnengehaald. Een opdracht is het redesign van de website voor het Fries Museum & Keramiekmuseum Princessehof, gecombineerd met een digitale marketingcampagne. In de B2B-sector werkt het bureau aan projecten voor Hupkes Wijma B.V. en Lankhorst Engineered Products, terwijl in de zorgsector een grote productie voor Florence Zorg uit de regio Den Haag wordt gerealiseerd.

Ate van der Meer, CCO van Snakeware: "We hebben bewust gekozen voor een periode van intensieve investering en vernieuwing. Door onze producten en diensten te verfijnen en uit te breiden, leggen we een solide basis voor versnelde groei in de komende jaren. Onze focus op gebruiksvriendelijke, efficiënte en slimme digitale oplossingen stelt ons in staat om onze opdrachtgevers te helpen concrete resultaten te boeken in het steeds complexer wordende digitale landschap."

Deze strategische aanpak bouwt voort op de prestaties van Snakeware in 2023, toen het bedrijf voor het eerst de omzetgrens van vijf miljoen euro overschreed. Hoewel 2024 primair in het teken staat van verbeteren, vereenvoudigen en vernieuwen, mikt Snakeware op een terugkeer naar dubbelcijferige groei vanaf 2025.

Met een goed gevulde orderportefeuille en een sterke positie in de foodretail-, B2B-, travel- en mediasector, is Snakeware optimistisch over de toekomst. Het bedrijf blijft trouw aan zijn slogan en bedrijfsfilosofie Explore Growth Together en staat klaar om bedrijven en organisaties te begeleiden in hun digitale transformatie.

www.snakeware.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Snakeware: AI-chantage

07-10-2025 | 13:38:24
Een poging tot chantage met AI-gegenereerde beelden vormde voor digital agency Snakeware de aanleiding om direct in actie te komen

Snakeware: Digitale kansen bij stijgende btw

19-09-2025 | 11:14:00
In een tijd van laag consumentenvertrouwen is simpelweg prijzen verhogen geen houdbare optie.

Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG

02-09-2025 | 00:00:00
We spreken met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, over de aanleiding van het onderzoek en de opvallendste uitkomsten

Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort

02-09-2025 | 00:00:00
Uit onderzoek in opdracht van digital agency Snakeware blijkt dat 76 procent van de Nederlanders wil weten in welk land hun data wordt opgeslagen

Ate van der Meer: 80% van je verkeer is géén mens

13-08-2025 | 11:16:00
Waar zoekmachines ooit verkeer en klanten opleverden, zien we nu dat AI-bots nauwelijks waarde teruggeven.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.