
[SHOWREEL!] Global: Iedere doelgroep op elk moment van de dag bereiken
Global is de enige Nederlandse Out-of-Home exploitant die door de landelijk gespreide samenstelling van traditionele en digitale objecten in de meeste grote steden een evenwichtige bereiksopbouw en share of voice kan garanderen.
Als marktleider in Digital Out-of-Home met strategische locaties als NS-stations, winkelcentra, supermarkten en tankstations, kan iedere doelgroep, op elk moment van de dag, binnen ieder beschikbaar budget bereikt worden.
“Making everyone’s day brighter”, dat is waar we voor staan bij Global. Ons onderscheidende netwerk en onze gepassioneerde specialisten op gebied van (Out-of-Home) media, creatie en onderzoek, die zorgen dat we continue vooruitlopen op de markt, maken Global de perfecte partner voor alle mogelijke (Digital) Out-of-Home campagnes.
Kijk ook:
Joe Public | United Playground | O2H | Somention | Global
Global en JCDecaux steunen duurzame buitenreclamecampagne
OOH-markt 2024: 8 procent stijging tot 300 miljoen euro
Clear Channel verkoopt Latijns-Amerikaanse tak
Global | De Speld | DEPT | Somention | TBWA | Abovo Maxlead
Partner worden
Ook een showreel - en nog veel meer - op onze website? Neem dan contact op met Eric-Jan Vis - ericjan@marketingreport.nl | 0653 - 41 12 13
Gepubliceerd door: Bas Vlugt