[SHOWREEL!] Global: Iedere doelgroep op elk moment van de dag bereiken
Global is de enige Nederlandse Out-of-Home exploitant die door de landelijk gespreide samenstelling van traditionele en digitale objecten in de meeste grote steden een evenwichtige bereiksopbouw en share of voice kan garanderen.
Als marktleider in Digital Out-of-Home met strategische locaties als NS-stations, winkelcentra, supermarkten en tankstations, kan iedere doelgroep, op elk moment van de dag, binnen ieder beschikbaar budget bereikt worden.
“Making everyone’s day brighter”, dat is waar we voor staan bij Global. Ons onderscheidende netwerk en onze gepassioneerde specialisten op gebied van (Out-of-Home) media, creatie en onderzoek, die zorgen dat we continue vooruitlopen op de markt, maken Global de perfecte partner voor alle mogelijke (Digital) Out-of-Home campagnes.
Kijk ook:
Mathijs Pattinama: Creativiteit cruciaal bij OOH-campagnes
Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025
Buitenreclame versterkt mediamix en voegt bereik toe
Siebe-Geert de Boer & Coen Kempen: (D)OOH is uitstekend meetbaar
Guy Grimmelt: Met Digital Out-of-Home kun je al net zo goed targetten als online
Partner worden
Ook een showreel - en nog veel meer - op onze website? Neem dan contact op met Eric-Jan Vis - [email protected] | 0653 - 41 12 13
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur
Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK
Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt