Serviceplan Make en Kérastase lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk. Voor deze campagne is actrice Sydney Sweeney benoemd tot het gezicht van Kérastase.
Om deze samenwerking en de lancering van de producten van Kérastase te vieren, heeft Serviceplan Make een campagne opgezet die over verschillende kanalen wordt uitgerold. Centraal in de campagne stond een tram, volledig in Kérastase-stijl, die door de straten van Amsterdam reed en zo een opvallende verschijning vormde die de aandacht trok van consumenten en hen onderdompelde in de wereld van luxe die Kérastase belichaamt.

Serviceplan Make heeft speciaal voor deze campagne digitale content gecreëerd, optimaal afgestemd op sociale media. De content bestaat uit video’s die de effecten van Kérastase-producten tonen en posts die de schijnwerpers richten op Sydney Sweeney, waardoor een directe verbinding met het publiek wordt gecreëerd en de reuring rond het merk wordt versterkt.
Als aanvulling op de digitale- en outdoorcampagne heeft Serviceplan Make promotiemateriaal ontworpen voor kapsalons in Nederland en België. Dit materiaal benadrukt niet alleen de eigenschappen van de Kérastase-producten, maar dient ook als educatieve en inspirerende tool voor salonprofessionals.
www.house-of-communication.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Serviceplan introduceert House of Communication in het VK
[Vacatures] Serviceplan Group zoekt een Digital Consultant bij Mediaplus
Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Digital Campaign Manager bij Mediaplus
Serviceplan Group CMO Barometer: Nederlandse CMO’s temperen optimisme
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers