Roularta Media Group wint goud en zilver op de internationale Native Advertising Awards

Roularta Media Group (RMG) viel in de prijzen op de uitreiking van de internationale Native Advertising Awards 2024 in Kopenhagen. Het mediabedrijf won goud in de categorie 'Best Use of Instagram' voor hun Basic-Fit campagne en zilver in de categorie 'Best Use of Print Media' voor hun Lantis campagne. De awards werden uitgereikt door een jury van 133 internationale experts. 

Best Use of Instagram: goud voor Basic-Fit

In samenwerking met Roularta Brand Studio ging Basic-Fit een exclusief partnership aan met Flair, waarin Romy Schlimbach als influencer een belangrijke rol speelde. De kern van de campagne was de 12-wekenchallenge, waarbij excuses om niet te sporten werden aangepakt. De campagne maakte gebruik van een volledige mediamix, inclusief print, video, podcasts en sociale media. Romy Schlimbach deelde haar ervaringen via haar sociale mediakanalen, wat bijdroeg aan het gouden succes van de campagne.

Best Use of Print Media: zilver voor Lantis

Lantis, verantwoordelijk voor de wegwerkzaamheden rond de nieuwe Antwerpse Oosterweelverbinding, werkte samen met Roularta Brand Studio aan een campagne die zilver won in de categorie 'Best Use of Print Media'. Het resultaat was het custom made magazine 'Cleo', dat op toegankelijke wijze informatie, inspiratie en activatie biedt aan de inwoners van Antwerpen. Het magazine Cleo wordt via de kanalen van RMG verspreid in en rond Antwerpen, en heeft de bedoeling om verbinding te creëren, zowel letterlijk als figuurlijk. 

Veerle Neyens, Director Roularta Brand Studio: "We zijn trots op onze overwinningen bij de Native Advertising Awards. Het laat zien hoe goed onze samenwerking is met collega’s, klanten, mediapartners en influencers. Het motiveert ons om te blijven innoveren en topkwaliteit te leveren in al onze campagnes!"

www.roularta.be

Lees ook:

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Roularta Media Group: dalende omzetten en verliescijfers in H1, 2025

22-08-2025 | 13:35:00
Roularta Media Groep heeft in het eerste half jaar van 2025 146,2 miljoen euro omzet gedraaid oftewel 8,3 procent minder dan over dezelfde periode in 2024. Het mediabedrijf zag daarbij ook een operationeel en netto verlies, terwijl in 2024 nog winst werd gemaakt

Belgische uitgevers voeren campagne om Belgisch te adverteren

01-08-2025 | 16:56:00
De Belgische uitgevers DPG Media, Mediahuis, Roularta, IPM en Rossel hebben in hun uitgaven campagne gevoerd om adverteerders te bewegen Belgisch te adverteren

Magixx Digital bundelt digitaal aanbod magazinemerken

22-07-2025 | 13:53:56
Roularta Advertising, DPG Media Advertising, IPM Advertising en Rossel Advertising introduceren Magixx Digital, een gezamenlijke digitale propositie

Bod op Roularta Media Group nog niet voldoende

17-07-2025 | 20:03:00
Het bod van de familie De Nolf om meer dan 95 procent van de aandelen van Roularta Media Group in handen te krijgen is niet geslaagd. De familie heeft via Koinon NV inmiddels 93,13 procent in handen gekregen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.