Roorda en SteamTalmark maken campagne voor UWV

UWV is gestart met een landelijke employer branding-campagne die de maatschappelijke waarde van het werk bij de organisatie centraal stelt. De campagne richt zich op het laten zien van de impact die medewerkers hebben op het leven van cliënten en hun omgeving.

Verhalen van medewerkers spelen een hoofdrol. Zij vertellen hoe aandacht en betrokkenheid in hun werk verschil maken voor cliënten. Max Schouten Senior Woordvoerder bij UWV: "Bij UWV maakt het niet uit welke rol je hebt, iedereen levert werk dat impact heeft op anderen."

Campagne van SteamTalmark en Roorda

De campagne is ontwikkeld door SteamTalmark en Roorda, die samenwerken in de geïntegreerde communicatiestrategie richting arbeidsmarkt en samenleving. Het is de eerste gezamenlijke uiting van beide bureaus in deze context.

Naast de brede campagne zijn er specifieke uitingen gericht op doelgroepen zoals artsen en it’ers. De campagne is zichtbaar op tv, radio, online en via sociale media. Maarten Kuipers, Co-owner van SteamTalmark: "Met deze campagne spreken we via verschillende kanalen een breed en divers publiek aan. Zo laten we heel Nederland zien dat werken bij UWV waardevol en impactvol is."

UWV als publieke dienstverlener

Met ruim 20.000 medewerkers werkt UWV aan een samenleving waarin iedereen zoveel mogelijk mee kan doen. De campagne beoogt het beeld van UWV als publieke dienstverlener op het gebied van werk en inkomen te versterken en de breedte aan functies onder de aandacht te brengen.

Credits:

Bureau: SteamTalmark in combinatie met Roorda | SteamTalmark - Account: Onno Gout, Hemke Strijers; Strategie: Gijs de Jong | Creatie: Maarten Kuipers, Louk Derks, Bram Eigenfeld, Jolien Kappert | Roorda - Account: Lieke Joosten | Creatie: Joeri Jansen | UWV - Fiona de Groot, Marilene Karreman, Anouk Schepers, Anne van de Waeter | Productiehuis: The Office for nonfiction storytelling | Regie: Victor Vroegindeweij | DOP: Thijmen Doornik | Productie: Sanne Schelvis | Grading: De Grot | Geluid: Soundcircus

www.roorda.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Roorda ontwikkelt campagne rond intellectueel eigendom

22-09-2025 | 12:08:23
Vijf publieke organisaties uit België en Nederland zijn gestart met een campagne die ondernemers bewust maakt van de waarde van intellectueel eigendom.

Roorda en Achmed Akkabi werken samen tegen ronselpraktijken

01-09-2025 | 10:00:00
Fase twee van de publiekscampagne Vreemd of Verdacht? is gestart. De campagne waarschuwt jongeren voor criminelen

Hans Bauman: Gouden Esprix bekroont 25 jaar Bob

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Hans Bauman over het winnen van een Gouden Esprix met de Bob-campagne, die dit jaar 25 jaar bestaat.

Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Joeri Jansen over de gedragswetenschappelijke basis van het werk bij Roorda

Roorda ontwikkelt campagne Patiëntenfederatie Nederland

04-06-2025 | 00:00:00
Patiëntenfederatie Nederland lanceert maandag 2 juni een landelijke campagne om Nederlanders bewust te maken van de mogelijkheden van digitale zorg.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.

Roorda ontwikkelt campagne rond intellectueel eigendom

22-09-2025 | 12:08:23
Vijf publieke organisaties uit België en Nederland zijn gestart met een campagne die ondernemers bewust maakt van de waarde van intellectueel eigendom.

The Family en Chiesi lanceren campagne Het geluid van COPD

22-09-2025 | 09:40:00
Met een publiekscampagne willen The Family en Chiesi duidelijk maken wat de impact is van de longziekte COPD.

Ster bundelt eerste kerstcommercials in speciale première

22-09-2025 | 09:03:00
Met de Kerstreclame Première wil Ster een feestelijk startpunt creëren voor de kerstcampagneperiode.

Gisser sleept Zeeman voor rechter om reclame diamanten

22-09-2025 | 08:47:28
In de campagne stelde Zeeman dat een sieraad bij een juwelier vaak meer dan 300 euro zou kosten terwijl hun hanger met lab-grown diamant 29,99 euro kostte.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.