
RA*W en Result Recruitment komen met tweede ronde Career Hotline
Op dinsdag 10 december gaat de Career Hotline van RA*W en Result Recruitment voor de tweede keer open. De hotline is er speciaal voor jong talent en kan antwoord bieden op de meest prangende vragen.
RA*W en Result Recruitment startten in september samen de Career Hotline, een terugkerend sociaal format waarmee jong talent in de media, marketing en creatieve sector antwoorden krijgt op de meest prangende vragen over werk en carrière.
Veel vragen
RA*W, een club van jonge creatieven, merkt dat er bij deze groep veel vragen spelen. Vragen die ze soms aan niemand kunnen stellen, waarvan ze niet weten hoe ze die expliciet moeten formuleren, maar die wel cruciaal kunnen zijn voor hun carrière. De Career Hotline hoopt op veel van die vragen antwoord te kunnen geven. Denk aan vragen over lastige gesprekken, het plannen van een volgende carrièrestap, of trouw blijven aan je waarden. Wanneer is het juiste moment om loonsverhoging te vragen? Hoe bereid je je voor op het eindejaarsgesprek? Hoe leg je uit waarom je niet voor een merk wil werken dat niet aansluit bij je waarden?
De vragen en antwoorden van september zijn terug te vinden op instagram en de website. Dinsdag gaat de hotline open via de Instagram Stories van RA*W.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Jong creatief talent pitcht ideeën voor AFC Ajax
Breaking & Entering Media spreekt talent toe bij ADNIGHT
RA*W en Bauer Media Outdoor lanceren DOOH Challenge
RA*W: De vervanging van jong talent door AI
RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien