Radioportal Nederland.FM lanceert podcastportal

Radioportal Nederland.FM lanceert het podcastportal www.podcast.nl. Het platform is gebouwd door Open Media Participaties, partner van Open Now. Open Media Participaties (OMP) heeft eerder al de app Podcastkiezen.nl geproduceerd.

Jim Souren, eigenaar van Nederland.FM: "We hebben even de kat uit de boom gekeken maar podcast is vandaag de dag natuurlijk niet meer uit het medialandschap weg te denken. Omdat een podcast ook onder audio valt, was het logisch dat we als distributeur van audio/geluid streams ook naar deze opkomende manier van content luisteren zouden kijken. Ondanks dat er al veel websites en apps zijn waar je podcasts kan beluisteren, zijn we nu ingestapt. Want met de eenvoudig te onthouden domeinnaam www.podcast.nl gecombineerd met een zeer gebruiksvriendelijk gratis te gebruiken website, mobiele versie en Apple en Android app met louter Nederlandse podcasts, hebben we zeker een kans."

Anton de Vrieze, partner van OMP: “De software achter dit podcastplatform heeft haar kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid na anderhalf jaar met een grote groep trouwe gebruikers bewezen en onderscheid zich vooral door gemak. We ontwikkelen, beheren en exploiteren podcast software waarmee merken, titels en ‘creators’ hun eigen podcasts kunnen broadcasten, rubriceren en toegankelijk maken voor hun doelgroep en natuurlijk adverteerders”.

www.opennow.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Klantengroei bij The Family na fusie met Open Now

29-07-2025 | 09:21:00
Het bureau verwelkomt onder meer Meerdervoort, Passend Lezen, Nederlands Centrum Jeugdgezondheid en Follow the Money.

The Family en Open Now fuseren

16-06-2025 | 10:44:00
Met gedragswetenschap als basis wil het bureau merken helpen met bewezen creativiteit en meer impact.

Open Now ontwikkelt campagne tegen vapen voor VWS

12-05-2025 | 14:02:00
Vapen onder jongeren neemt toe, terwijl veel ouders nog onvoldoende zicht hebben op de schadelijkheid ervan.

STROOM en Open Now komen met een merkcampagne voor Zorgverzekeraar ONVZ

02-12-2024 | 12:39:46
Zorgverzekeraar ONVZ komt met een merkcampagne, die is te zien op tv en online. ONVZ wil het merk sterker emotioneel laden.

Open Now en The Committed Agency versterken Salland Zorgverzekeringen met campagne

11-11-2024 | 09:02:32
Open Now nam de strategische ontwikkeling en uitvoering van de campagne op zich, terwijl The Committed Agency het mediatraject verzorgt


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.