Programma Marketing Report Cannes 2025

Het programma is met de lancering van het Dutch Opening Dinner en de Whitepaper Sessions Cannes groter dan ooit

Marketing Report heeft voor het vierde jaar op rij een programma tijdens Cannes Lions. Het programma is met de lancering van het Dutch Opening Dinner en de Whitepaper Sessions Cannes groter dan ooit.

Neem deel aan de Marketing Report Cannes Lions 2025 WhatsApp Groep

Maandag 16 juni

Marketing Report op New Business Radio vanuit Cannes

14:00 - 16:00 uur | Café Le Felix | 67 Rue Félix Faure

 

Dinsdag 17 juni

Marketing Report op New Business Radio vanuit Cannes

14:00 - 16:00 uur | DEPT Secret Garden | Rondpoint Duboys d'Angers | Cannes

 

Whitepaper Sessions Cannes

12:00 - 13:30 uur | DEPT Secret Garden | Rondpoint Duboys d'Angers | Cannes

Primeur! Marketing Report brengt de Whitepaper Sessions naar Cannes. Wij zijn er trots op om met hoogwaardige kennistransfer een bijdrage te kunnen leveren aan het Cannes Lions International Festival of Creativity. 

Je vindt het programma hier

 

Dutch Opening Dinner Cannes Lions 2025

19:00 - 22:30 uur | 10 Rue Florian | Cannes

Een primeur in Cannes en jij kunt erbij zijn!

Dutch Opening Dinner in Salama, een van de beste, leukste en sfeervolste restaurants van Cannes. Lees hier meer

 

Woensdag 18 juni

Marketing Report op New Business Radio vanuit Cannes

14:00 - 16:00 uur | DEPT Secret Garden | Rondpoint Duboys d'Angers | Cannes

Donderdag 19 juni

Directors Lunch

12:30 - 14:30 | Carlton Beach Club | 58 boulevard de la Croisette | Cannes

Marketing Report en Post & Kornet bundelen ook dit jaar weer de krachten voor de Directors Lunch in de fameuze Carlton Beach Club. Deelname alleen op uitnodiging.

 

Marketing Report op New Business Radio vanuit Cannes

14:30 - 16:30 uur | DEPT Secret Garden | Rondpoint Duboys d'Angers | Cannes

OranjeBitterBallenBorrel

17:30 - 20:00 uur | Café Le Felix | 67 Rue Félix Faure

Marketing Report organiseert voor het tweede jaar op rij de Oranjebitterballenborrel; donderdag 19 juni. Gratis toegankelijk voor genodigden en relaties die zich vooraf aanmelden.

 

Neem deel aan de Marketing Report Cannes Lions 2025 WhatsApp Groep

Partners Marketing Report Cannes 2025


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Meld je nu aan voor de Cannes Lions 2026 Jury!

22-09-2025 | 08:45:00
Ja, je leest het goed. Ook jij kunt zitting nemen in de jury van Cannes Lions 2026!

Nicola Tillin: Creativiteit werkt pas met bewijs

20-08-2025 | 12:23:00
In dit interview vertelt Nicola Tillin, hoe het wereldwijde marketing intelligence-platform merken, bureaus en mediapartijen helpt om hun weg te vinden

Strenger beoordelingskader voor Cannes Lions Awards

11-07-2025 | 09:53:00
Cannes Lions introduceert vanaf 2026 een integriteitskader voor inzendingen op het festival.

RA*W en Matt Sleeps blikken terug op de RA*W Vlieg Pitch

11-07-2025 | 08:47:00
Creatief duo Steffi Boom en Esther van Vliet van Dentsu Creative heeft de RA*W Vlieg Pitch gewonnen met een campagne-idee voor Matt Sleeps.

Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid

07-07-2025 | 09:02:17
Nu de wereldhandel steeds volatieler wordt, bevinden marketing- en reclamebureaus zich op onbekend terrein.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.