Online campagne EasyPark: Parkeren? Ik denk er niet aan

EasyPark lanceert een online- en influencercampagne om de vernieuwde parkeerapp, die verbeterd is op basis van klantfeedback, onder de aandacht te brengen. Met de boodschap dat mensen zich kunnen focussen op de momenten die er voor hen toe doen, zet EasyPark het leven van app-gebruikers centraal. De campagne laat op deze manier zien dat mensen met hun volle aandacht in het moment kunnen zijn, zonder bezig te zijn met parkeren.

Naast online banners die de momenten in beeld brengen, zoals een bezoek aan sportschool of een date, delen influencers als Dennis Weening, Rebecca Boektje, Saar Koningsberger, Barts Boekje, Willem (aka Daddyhox) en Paulien Tilstra via hun socials hoe de handige en eenvoudig te gebruiken parkeerapp hen helpt soepel de dag door te komen en van hun momenten te genieten.

De campagne is deze week van start gegaan en is te zien op FaceBook, YouTube, Instagram, TikTok en via Google Display & Video. 

De vernieuwde en verbeterde EasyPark-app is de eerste in Nederland waarmee gebruikers kunnen parkeren in eigen land én in meer dan 20 Europese* landen en ruim 4.000 steden waar EasyPark actief is. De app sluit nu beter aan op de wensen van de vele Nederlandse gebruikers. Zo zijn er meer opties voor het starten en stoppen van een parkeeractie, zodat gebruikers van de app zelf kunnen bepalen wat voor hen het makkelijkst is. En krijgen iOS-gebruikers nu live op hun toegangsscherm te zien dat een parkeeractie nog loopt. Geen zorgen meer dus dat je vergeet die te beëindigen.

Michael Stark, Country Director van EasyPark Nederland: “Of je nu in je eigen stad bent of op reis in het buitenland, automobilisten willen zonder gedoe op hun bestemming aankomen, parkeren en betalen. Met verschillende nieuwe functionaliteiten is parkeren met onze app voor elke gebruiker makkelijker dan ooit en heb je er geen omkijken naar. Dat maken we duidelijk in onze campagne.”

www.countercontent.nl

www.easypark.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars

20-11-2025 | 14:43:00
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.

Counter Collective wint twee keer zilver bij Dutch PR Awards

23-10-2025 | 12:42:00
Counter ondersteunt Ayvens bij merkbekendheid na fusie ALD en LeasePlan

Denise Jongkind: Design en communicatie zijn één

11-08-2025 | 08:54:00
Visueel kom je sterker uit de verf als je verhaal klopt. De basis van design word vaak mede gevormd door een goed narratief

Denise Jongkind naar Counter Collective als artdirector

07-08-2025 | 09:11:28
Ze gaat aan de slag met merkidentiteiten, campagnes en communicatiemiddelen.

Lonneke van der Horst: klanten reageren positief op merknaam Ayvens

24-07-2025 | 12:35:00
In 2024 hebben LeasePlan en ALD Automotive hun merken gewijzigd in Ayvens. We spreken Lonneke van der Horst, marketing directeur van Ayvens Nederland hierover. Ayvens is (net als voorheen ALD Automotive) onderdeel van de Franse bank Société Générale


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Ad-bestedingen schieten door 1 biljoen dollar

05-12-2025 | 09:58:31
Merken die investeren in resultaat, bewust innoveren en ontwerpen vóór het algoritme kunnen cultuur, aandacht en media omzetten in duurzaam voordeel.

Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept

04-12-2025 | 16:19:00
Met een vernieuwde merkstrategie en campagne laat de keten zien dat lage prijzen en een prettige winkelervaring goed samengaan.

Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line

04-12-2025 | 14:57:00
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.

RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026

04-12-2025 | 13:00:00
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.