Ocean Outdoor verlengt partnership met NOC*NSF tot 2032

Ocean Outdoor en NOC*NSF verlengen hun samenwerking tot 2032. Ocean wil met deze relatie graag bijdragen aan de ambitie van NOC*NSF om Nederland het sportiefste land ter wereld te laten worden.

Ocean Outdoor stelt zich als doel om maatschappelijk betrokken te ondernemen. De samenwerking met NOC*NSF past daar naadloos bij doordat NOC*NSF niet alleen de focus heeft op topsport, maar ook streeft naar toegankelijkheid voor iedereen op breedtesport waarbij bijvoorbeeld een lichamelijke beperking nooit een barrière mag zijn.

Iedereen aan het sporten!

Ocean Outdoor steunt NOC*NSF met verschillende bewustwordingscampagnes en omarmt daarnaast zowel de Olympische als de Paralympische Spelen, met als inzet iedereen aan het sporten te krijgen. Bovendien ondersteunt Ocean Outdoor, in lijn met andere Ocean-landen, niet alleen lokale NOC's, maar ook de Special Olympics dé sportorganisatie voor mensen met een verstandelijke beperking.  

NOC*NSF krijgt toegang tot het uitgebreide netwerk van Ocean Outdoor, dat bestaat uit meer dan 350 grootformaat (digitale) schermen langs snelwegen, winkelcentra en stadscentra. Hiermee kan NOC*NSF een miljoenenpubliek bereiken en de bewustwording vergroten om Nederland aan het sporten te krijgen en de Olympische en Paralympische Spelen uit te dragen.

www.oceanoutdoor.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Marc van Hamelen: Aandacht en emotie in de publieke ruimte

21-09-2025 | 07:00:00
Vraag een marketeer wat op dit moment de grootste uitdaging is, en de kans is groot dat het antwoord aandacht luidt.

Kees Wilbrink: DOOH is het inhaakmedium van de toekomst

12-09-2025 | 08:40:00
Marketing Report houdt een serie interviews met bepalende spelers in de Outdoor Advertising Industrie.

Marc van Hamelen: Creativiteit slaat aan bij OOH

22-08-2025 | 10:45:00
Op het dek van het Ocean-schip tijdens SAIL in Amsterdam spreekt David de Jong met Marc van Hamelen, Director Business Development bij Ocean Outdoor

Xavier Tilman: Crossmediaal plannen mét OOH is gamechanger

22-08-2025 | 10:05:00
Tijdens SAIL in Amsterdam spreekt David de Jong met Xavier Tilman, CEO van Ocean Outdoor Netherlands.

Kees Wilbrink: Interactiviteit is sleutel tot effectieve OOH

22-08-2025 | 09:09:00
Op het dek van een indrukwekkend schip tijdens SAIL spreekt David de Jong met Kees Wilbrink, Chief Commercial Officer bij Ocean Outdoor Netherlands.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.