Media Reverse neemt strategisch belang in WAUW Digital Creative Agency

Full-service mediabureau Media Reverse heeft een strategisch belang genomen in WAUW Digital Creative Agency. WAUW en Media Reverse blijven als twee zelfstandige labels opereren, maar voor klanten van beide bedrijven ontstaat wel een bredere dienstverlening waarin alle specialismen voor brand & awareness campagnes én performance marketing vertegenwoordigd zijn. Zowel off- als online. Sjors Kroon treedt per direct toe tot de directie van WAUW.

Ernst Admiraal, oprichter en eigenaar WAUW Digital Creative Agency: "Ik ben er trots op dat Media Reverse een strategisch belang heeft genomen in WAUW. We hebben een schitterend bedrijf opgebouwd dat klaar is voor de volgende stap. Met Media Reverse als partner halen we de juiste versterking binnen om ons verder te ontwikkelen als specialist in online performance marketing, creatie en development op landelijk niveau."

Ronald Brands, eigenaar WAUW Digital Creative Agency: "Ik geloof in de combinatie van crossmediacampagnes en performance campagnes en ben blij dat we deze verdere professionalisering van ons bedrijf nu bekend kunnen maken aan de markt."

Sjors Kroon: "We zetten de samenwerking die we op een aantal klanten reeds hebben nu kracht bij door ook daadwerkelijk samen verder te ondernemen en dat voelt heel goed. De groei in kennis en ervaring en de propositieverbreding die dat met zich meebrengt, is zeer interessant voor onze bestaande klanten en voor toekomstige klanten."

www.mediareverse.nl

www.wauw.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies

23-06-2025 | 00:15:00
Er zijn geen significante verschillen gemeten op het gebied van merkherkenning, waardering, imago of activatie.

a.s.r. richt zich op ouders tijdens Avond4daagse

14-05-2025 | 14:22:57
Het concept en de productie van de campagne zijn ontwikkeld door The Merge. Planning en inkoop zijn verzorgd door Media Reverse.

Media Reverse en INDIE lanceren campagne Wereldmuseum

09-05-2025 | 14:41:00
Met de campagne roept het museum op om in een tijd van polarisatie met een open blik naar de wereld te blijven kijken. De uitingen zijn te zien via outdoor, digital out of home en wildplakken.

Media Reverse feliciteert Xooon met jubileumcampagne

30-04-2025 | 11:01:00
Xooon ontwikkelde een mooie campagne voor hun jubileum waarbij Media Reverse de mediastrategie in samenwerking heeft uitgevoerd

Cookieless adverteren: hoe bereik je de opt-out doelgroep?

24-04-2025 | 09:06:48
In deze blog legt Media Reverse uit wat cookieless adverteren gericht op consent weigeraars inhoudt en hoe je deze doelgroep dan wél effectief bereikt.

 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.