[Marketing Report TV] Ernst-Jan Smids (JUMP! RETAIL): Het vraagstuk is altijd leading
Ernst-Jan Smids is oprichter van JUMP! RETAIL (onderdeel van TBWA\). Hij is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek metBas Vlugten Elzemieke Olsthoorn spreekt hij onder andere over het belang van het vraagstuk en inspiratiebron de Retail Radar.
Ernst-Jan Smids: "JUMP is een reclamebureau voor retailers en voor merken die zich in retail bewegen. Aan de ene kant zijn we strategisch en creatief, een sterk bureau voor retailers. En aan de andere kant een hele goede operationele machine voor al het werk wat moet gebeuren. Maar wel gesplitst. Dus het strategische en creatieve werk gebeurt in het pand van TBWA, waar we onderdeel van zijn. En het echte doe-werk doen we het liefst bij de klant in huis. Dus we hebben 8 of 9 jumpers zitten bij Blokker en Intertoys. Bij die productieunits wordt het reguliere werk gedaan."
Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.
Hij waarschuwt voor verouderde structuren en pleit voor een radicale herziening van hoe merken werken, zichtbaar zijn en communiceren in het AI-tijdperk.
In het gesprek deelt Zwamborn hoe het platform werkt, wat het toevoegt aan de markt en waarom uitbreiding naar het buitenland slechts een kwestie van tijd is.
Het gesprek draait om efficiëntere advertentieketens voor lokale publishers, de opmars van digitale audio en podcasts, en de lancering van AudioConnect