[Marketing Report Radio] Jan Paul de Wildt over GoodFellows

Jan Paul de Wildt is partner bij GoodFellows. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de start van GoodFellows en de herwaardering van de consument voor live-contact. 

Jan Paul de Wildt: "Tijdens de coronaperiode hadden we sterk het gevoel dat de beste jaren van live en merkactivatie nog moesten komen. Je ziet na covid een enorme herwaardering voor live-contact. Dat is een sweet spot die voor merken steeds moeilijker te raken is. Na 20/30 jaar alleen maar voorspoed heeft covid ons doen beseffen dat de priceless moments toch heel vaak in live-contact zitten. De digitale funnel raakt steeds meer uitgekristalliseerd. Wij zitten in de laatste 25 procent van merken in consumenten hun leven. En dat is de 25 procent waar heel veel priceless moments in zitten. Zo zie je dat de reisbranche, de retailmedia en de outdoorreclame goed gaat, maar ook merkactivaties, concerten, voetbalwedstrijden en festivals."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 17 oktober 2023 terug:

Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.


Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.newbusinessradio.nl

www.dcvf.nl

Lees ook:

Maaike Aarts: Kia blijft investeren in kwaliteit en innovatie

21-07-2025 | 08:00:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de groei en positionering van het automerk in Nederland. 

Frieda Ulsamer de Waard: Community bepaalt succes in gaming

18-07-2025 | 08:00:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de kansen van gaming voor merken en de rol van community’s in gamecampagnes

Jort Wildschut: Seawater maakt duurzaam drinkwater uit de zee

18-07-2025 | 08:00:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het doorbreken van het taboe op zeewater als drinkwater, innovatie in duurzame waterproductie en de internationale ambities van Seawater.

Michel van Velde: AI verandert alles voor merken bij Craftmore

17-07-2025 | 11:48:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de grote veranderingen in de bureauwereld en de impact van AI op merken

Anouk Sintniklaas & Stijn Bergmans over Follo

17-07-2025 | 11:42:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de groeiende rol van AI Search

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.