[Marketing Report Cannes] Geert Hoogeveen over Teads Netherlands
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report.
We spreken Geert Hoogeveen, Managing Director van Teads Netherlands.
"Wij zijn een technologieleverancier die tussen de uitgever en adverteerder in zitten. Wij onderscheiden ons ten opzichte van de rest doordat wij op basis van context van content de juiste en relevante advertenties laten zien. In een wereld waar iedereen het over cookies heeft, zijn wij juist bezig om op een andere manier de juiste boodschap bij de juiste doelgroep te krijgen."
Luister het interview hier:
Marketing Report Radio Cannes 2024 wordt gesponsord door:
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dawn ontwikkelt merkstrategie en campagne voor Greenpeace
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert