
[Marketing Report Cannes 2024] Remco Dongor over KAPOOOW
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
We spreken met Remco Dongor over KAPOOOW: "Ik ben voor de eerste keer hierin Cannes en houd donderdag om 15 uur een Talk. Ik hoor van allerlei mensen dat Cannes aan het veranderen is, dat er meer diversiteit is aan mensen. Ik wilde wel eerder gaan maar had dan het gevoel dat er weinig mensen zouden zijn die op mij lijken. Het is magisch om te zien dat allerlei mensen bij elkaar komen. KAPOOOW is 13 jaar geleden opgericht, we hebben ons gespecialiseerd in de kunst- en cultuursector, denk aan musea, maar we werken net zo lief voor commerciële klanten."
Luister het interview hier:
OranjeBitterBallenBorrel – meld je gratis aan!
De OranjeBitterBallenBorrel is onze geweldige afsluiting van Cannes 2024. Op donderdag 20 juni in en bij het café van de Embassy of Dutch Creativity. De OranjeBitterBallenBorrel begint om 18:00 uur en valt daarmee samen met het laatste uur uitzending van Marketing Report Radio vanuit Cannes. Meld je hier GRATIS aan.
Lees ook:
Countdown to Cannes - Britt Oude Lenferink
RA*W laat creatief talent pitchen tijdens vlucht naar Cannes
Bob Koigi: Cannes International Festival of Creativity
Countdown to Cannes - Emily Oostveen, Crip
Marketing Report en New Business Radio live vanuit Cannes
Lees ook:
Countdown to Cannes - Britt Oude Lenferink
RA*W laat creatief talent pitchen tijdens vlucht naar Cannes
Bob Koigi: Cannes International Festival of Creativity
Countdown to Cannes - Emily Oostveen, Crip
Marketing Report en New Business Radio live vanuit Cannes
Gepubliceerd door: Saskia van Weert