
[Marketing Report Cannes 2024] Remco Dongor over KAPOOOW
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
We spreken met Remco Dongor over KAPOOOW: "Ik ben voor de eerste keer hierin Cannes en houd donderdag om 15 uur een Talk. Ik hoor van allerlei mensen dat Cannes aan het veranderen is, dat er meer diversiteit is aan mensen. Ik wilde wel eerder gaan maar had dan het gevoel dat er weinig mensen zouden zijn die op mij lijken. Het is magisch om te zien dat allerlei mensen bij elkaar komen. KAPOOOW is 13 jaar geleden opgericht, we hebben ons gespecialiseerd in de kunst- en cultuursector, denk aan musea, maar we werken net zo lief voor commerciële klanten."
Luister het interview hier:
OranjeBitterBallenBorrel – meld je gratis aan!
De OranjeBitterBallenBorrel is onze geweldige afsluiting van Cannes 2024. Op donderdag 20 juni in en bij het café van de Embassy of Dutch Creativity. De OranjeBitterBallenBorrel begint om 18:00 uur en valt daarmee samen met het laatste uur uitzending van Marketing Report Radio vanuit Cannes. Meld je hier GRATIS aan.
Lees ook:
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie
Cannes Lions: Voortaan strengere regels na manipulatie
Marketingwereld in rep en roer door Lions-kwestie rond GUT
Daan Dekkers: Zon, zee en zweet
Lees ook:
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie
Cannes Lions: Voortaan strengere regels na manipulatie
Marketingwereld in rep en roer door Lions-kwestie rond GUT
Daan Dekkers: Zon, zee en zweet
Gepubliceerd door: Saskia van Weert