Lufthansa breidt samenwerking met DEPT verder uit

DEPT is aangesteld als digitaal lead agency voor Miles & More, het loyaliteitsprogramma van Lufthansa Group. Daarmee verstevigt het bureau de bestaande samenwerking met de luchtvaartmaatschappij: sinds 2024 werkt DEPT al als digitaal bureau voor de hele groep.

De rol omvat zowel strategie als uitvoering. DEPT is verantwoordelijk voor UX- en UI-design, agile ontwikkeling en de doorontwikkeling van digitale platforms zoals miles-and-more.com, de Miles & More-app en worldshop.eu.

Focus op innovatie en ledenervaring

Christoph Klee, Head of Digital Touchpoints Marketing bij Miles & More: "Met DEPT hebben we een partner die niet alleen veel digitale kennis in huis heeft, maar ook onze waarden deelt: duurzaamheid, wendbaarheid en innovatie. Samen willen we de 36 miljoen leden van Miles & More een nog betere ervaring bieden."

Lucas Nutbey, SVP Strategy bij DEPT: "Miles & More is veel meer dan een spaarprogramma, het is een merkervaring met een duidelijke visie op de toekomst. Wij kijken ernaar uit om innovatie te versnellen en nieuwe waarde te creëren voor hun leden."

Sterk jaar voor DEPT

De uitbreiding van de samenwerking komt na een succesvol eerste halfjaar voor DEPT, waarin het bureau ook nieuwe klanten wist binnen te halen, waaronder PepsiCo, EPI/WERO, Vegetarische Slager en Salamander.

www.deptagency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dimi Albers: Groeien is geen keuze meer – het is een manier van denken

27-10-2025 | 13:37:00
Global CEO Dimi Albers deelt zijn inzichten over ondernemerschap binnen DEPT, de kracht van snelheid en wat groei anno 2025 écht betekent.

DEPT zet in op groei met geïntegreerde aanpak

27-10-2025 | 09:18:32
Het marketing- en technologiebedrijf positioneert zich als The Growth Invention Company en richt zich op het versnellen van groei bij merken

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

DigitalAgency100 2026 | De Genomineerden

12-10-2025 | 09:24:00
De DigitalAgency100 2026 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse digital agency-wereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 3 december 2024 in PHIL in Haarlem

Rens Quirijnen en Helen Fernando stappen over naar DEPT

08-10-2025 | 10:33:00
DEPT breidt het creatieve team in Nederland verder uit met de komst van Rens Quirijnen en Helen Fernando. Het duo start als associate creative directors
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.