
Lufthansa breidt samenwerking met DEPT verder uit
DEPT is aangesteld als digitaal lead agency voor Miles & More, het loyaliteitsprogramma van Lufthansa Group. Daarmee verstevigt het bureau de bestaande samenwerking met de luchtvaartmaatschappij: sinds 2024 werkt DEPT al als digitaal bureau voor de hele groep.
De rol omvat zowel strategie als uitvoering. DEPT is verantwoordelijk voor UX- en UI-design, agile ontwikkeling en de doorontwikkeling van digitale platforms zoals miles-and-more.com, de Miles & More-app en worldshop.eu.
Focus op innovatie en ledenervaring
Christoph Klee, Head of Digital Touchpoints Marketing bij Miles & More: "Met DEPT hebben we een partner die niet alleen veel digitale kennis in huis heeft, maar ook onze waarden deelt: duurzaamheid, wendbaarheid en innovatie. Samen willen we de 36 miljoen leden van Miles & More een nog betere ervaring bieden."
Lucas Nutbey, SVP Strategy bij DEPT: "Miles & More is veel meer dan een spaarprogramma, het is een merkervaring met een duidelijke visie op de toekomst. Wij kijken ernaar uit om innovatie te versnellen en nieuwe waarde te creëren voor hun leden."
Sterk jaar voor DEPT
De uitbreiding van de samenwerking komt na een succesvol eerste halfjaar voor DEPT, waarin het bureau ook nieuwe klanten wist binnen te halen, waaronder PepsiCo, EPI/WERO, Vegetarische Slager en Salamander.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Lucas Nutbey: Digitale transformatie versnelt in EMEA
DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne
DEPT herpositioneert Raleigh met uitgesproken campagne
Cheetos kiest DEPT voor eerste influencer campagne in de UK
DEPT en Viper activeren feestpubliek met Sjaak Aanhaak
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers