Lufthansa breidt samenwerking met DEPT verder uit

DEPT is aangesteld als digitaal lead agency voor Miles & More, het loyaliteitsprogramma van Lufthansa Group. Daarmee verstevigt het bureau de bestaande samenwerking met de luchtvaartmaatschappij: sinds 2024 werkt DEPT al als digitaal bureau voor de hele groep.

De rol omvat zowel strategie als uitvoering. DEPT is verantwoordelijk voor UX- en UI-design, agile ontwikkeling en de doorontwikkeling van digitale platforms zoals miles-and-more.com, de Miles & More-app en worldshop.eu.

Focus op innovatie en ledenervaring

Christoph Klee, Head of Digital Touchpoints Marketing bij Miles & More: "Met DEPT hebben we een partner die niet alleen veel digitale kennis in huis heeft, maar ook onze waarden deelt: duurzaamheid, wendbaarheid en innovatie. Samen willen we de 36 miljoen leden van Miles & More een nog betere ervaring bieden."

Lucas Nutbey, SVP Strategy bij DEPT: "Miles & More is veel meer dan een spaarprogramma, het is een merkervaring met een duidelijke visie op de toekomst. Wij kijken ernaar uit om innovatie te versnellen en nieuwe waarde te creëren voor hun leden."

Sterk jaar voor DEPT

De uitbreiding van de samenwerking komt na een succesvol eerste halfjaar voor DEPT, waarin het bureau ook nieuwe klanten wist binnen te halen, waaronder PepsiCo, EPI/WERO, Vegetarische Slager en Salamander.

www.deptagency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen

08-12-2025 | 09:34:29
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne

DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol

07-12-2025 | 22:49:00
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen

DEPT ondersteunt bol met AI-gestuurde Cadeauhulp

28-11-2025 | 11:28:00
Bol introduceert deze week de Cadeauhulp in de bol-app, een AI-functie die klanten helpt sneller een geschikt cadeau te vinden.

Pol Hoenderboom maakt overstap van DDB naar DEPT

24-11-2025 | 08:50:00
In zijn functie geeft Hoenderboom creatieve leiding aan klanten in Amsterdam, waaronder bol, Logitech, Wero, Philips, Grolsch en de Bijenkorf.

DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club

19-11-2025 | 09:26:20
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.