LiveWall produceert kerstcampagne 9292: De kerstman en zijn OV-struggles

9292 introduceert een kerstcampagne waarin de kerstman centraal staat als gebruiker van het openbaar vervoer. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met LiveWall en productiepartner Fabel Film. Met humor, winterse taferelen en een vleugje magie wordt de positie van 9292 als reispartner tijdens de feestdagen onderstreept.

De campagne bestaat uit een commercial die vanaf half december te zien is op platforms zoals YouTube, Videoland, HBO Max en Disney+, evenals andere online streamingdiensten. Daarnaast richt 9292 zich met korte video's op TikTok, Instagram Reels en Snapchat specifiek op jongere reizigers in de leeftijdsgroep van 16 tot 30 jaar.

Van arrenslee tot trein

Justus van den Elsen, regisseur: “Deze campagne brengt niet alleen humor en warmte, maar benadrukt ook de veelzijdigheid van 9292 als reispartner, zelfs tijdens de feestdagen.”

Matthijs van de Pol, creative producer bij LiveWall: “Het was prachtig om de kerstman letterlijk door het openbaar vervoer en straten te zien zoeven, midden november zorgt dat an sich al voor veel grappige taferelen."

www.livewall.nl

www.9292.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een DTP-Vormgever

04-07-2025 | 09:59:00
iO is per direct op zoek naar DTP-Vormgever - Campus Rotterdam

Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes

04-07-2025 | 08:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Antal van Pelt over de werkwijze van het onafhankelijke bureau, de kracht van merkbeloftes die bij een organisatie passen

TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne

03-07-2025 | 14:33:00
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.

Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI

03-07-2025 | 12:31:48
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.

MediaMarkt kiest Serviceplan voor campagnes Benelux

03-07-2025 | 12:13:12
Het bureau ondersteunt de omnichannelstrategie van de retailer en levert creatieve concepten en productie op grote schaal.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.