Liliane Fonds start DRTV-campagne met All Response Media

All Response Media heeft een Direct Response TV (DRTV)-campagne gelanceerd voor het Liliane Fonds. De campagne vraagt aandacht voor de situatie van kinderen met een handicap in de armste delen van de wereld. Met een directe oproep tot donatie richt de campagne zich op het werven van structurele donateurs.

Campagne met oproep tot directe hulp

De campagne brengt onder de aandacht dat veel kinderen met een handicap in arme landen sociaal geïsoleerd opgroeien. De boodschap van de tv-spot luidt: "Gun deze kinderen een nieuwe start. Met jouw hulp verandert hun leven voorgoed. Doneer vandaag nog." De spot is te zien op zenders van AdAlliance, Bionic en Ster.

Naast de directe respons richt de campagne zich op het vergroten van de naamsbekendheid van het Liliane Fonds en het stimuleren van de intentie tot doneren. Ook het websiteverkeer wordt meegenomen als indicator voor betrokkenheid.

Gericht op conversie en merkimpact

All Response Media is verantwoordelijk voor de strategie, mediamix en performancegerichte optimalisatie. Door gebruik te maken van data-analyse en bewezen DRTV-methodes, stuurt het bureau op directe conversie én merkversterking. De campagne combineert inhoudelijke urgentie met een heldere activeringsboodschap.

www.allresponsemedia.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

All Response Media verzorgt campagne Proefdiervrij

19-06-2025 | 15:13:54
Vanaf juli 2025 is All Response Media verantwoordelijk voor de landelijke media-inzet van de campagne Het Rad van Dierenleed van Proefdiervrij.

[Vacancy] All Response Media has a position for Digital Specialist

17-04-2025 | 10:46:00
All Response Media is directly looking for Digital Specialist - Amsterdam

[Vacancy] All Response Media has a position for Digital Account Manager

17-04-2025 | 10:34:00
All Response Media is directly looking for Digital Account Manager - Amsterdam

GRP boeit mij niet, CPM dan weer wel

24-03-2025 | 16:21:00
Marketing Report is op bezoek bij All Response Media in de Houthavens in Amsterdam. We spreken met Managing Director Gerrit Nagel

[Vacancy] All Response Media has a position for an Entry Level Digital Coordinator

13-03-2025 | 08:48:00
All Response Media is directly looking for Entry Level Digital Coordinator


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.