Lemon Scented Tea trekt Jasper Duijf aan als Lead CXbyEX

Creatief bureau Lemon Scented Tea haalt Jasper Duijf aan boord als lead van het label Lemon CXbyEX. Voor Lemon Scented Tea is dit de volgende stap in het streven naar een geïntegreerde oplossing om merken te laten groeien.

Als Lead CXbyEX gaat Jasper Duijf samen met het team van Lemon aan de slag om vanuit de kern van het merk de klantbeleving (CX) naar een hoger niveau tillen door juist de werknemerservaring (EX) te verbeteren en naadloos te integreren in het merk narratief.

Jasper Duijf: "Medewerkers kunnen echt het verschil maken en voegen die menselijke touch toe waar consumenten naar verlangen. We willen merken helpen een dieper begrip te krijgen van de gewenste klantbeleving, medewerkers te empoweren en hen op creatieve wijze te betrekken in het merkverhaal. Om zo de gewenste cultuur te realiseren, de klanttevredenheid te verbeteren en merkloyaliteit te stimuleren."

Met zijn ervaring in business strategie, strategische marketing en merkopbouw bij o.a. New Growth Strategies (TBWA), We Are Era (RTL) en verschillende eigen ondernemingen, zal Jasper het team versterken en uitbreiden, met klanten in Nederland, Duitsland en de Verenigde Staten.

Gijsbregt Vijn, CEO van Lemon Scented Tea: "We zijn super blij om Jasper Duijf te verwelkomen als onze nieuwe Lead CXbyEX. Zijn passie voor strategie en ervaring in het sturing geven aan organisaties en het meekrijgen van medewerkers in een strategie en positionering, sluiten naadloos aan bij onze ambitie. Met Jasper aan boord zijn we klaar om grenzen te gaan verleggen."

www.lemonscentedtea.com

Lees ook:

Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Sunny Cars

21-07-2025 | 13:36:00
Sunny Cars en Lemon Scented Tea hebben de campagne met de pratende spiegelhangers Sunny & Car opnieuw gelanceerd.

Lemon Scented Tea en Cortina presenteren twee campagnefilms

09-07-2025 | 16:22:00
Het Nederlandse fietsmerk Cortina bouwt samen met creatief bureau Lemon Scented Tea verder aan de merkpositionering Original as you.

Fotoserie The Dalmore draait om ambacht en chemie

03-07-2025 | 10:26:00
Voor The Dalmore Luminary No.3 ontwikkelde Lemon Scented Tea een fotoserie waarbij de whisky werd ingezet als onderdeel van het fotografisch proces.

Lemon Scented Tea ontwikkelt merkpositionering voor Cortina

07-04-2025 | 16:26:00
De samenwerking omvat strategie, advertising en design, bedoeld voor zowel interne als externe communicatie.

Coca Cola Orange Cream | Corona | Make My Money Matter

27-03-2025 | 13:23:00
[The International] Gijsbregt Vijn (Lemon) Scented Tea kijkt over de grenzen
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.