Kwartaalwinnaars Q4 voor de Ster Gouden Loeki 2023 bekend
De kwartaalwinnaars van het laatste kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2023 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 leuke, ontroerende, spraakmakende en bijzondere commercials maken kans op de prijs.
1. Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met Kerst gaat vooral om met wie je aan tafel zit
2. Allianz Direct & Alfred International met It's not hard to be smart
3. Alzheimer Nederland met Wat alz... het jouw broertje is?
4. Doritos met For the bold in everyone
5. Hema & Hotel L'Amour met Kerst
6. Hornbach & Heimat TBWA met Iedere m2 verdient de beste ter wereld te zijn!
7. Kruidvat & DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat met Gezondheidsvragen
8. KWF & Video agency Viduate met Voor het leven
9. Lidl & BBDO Germany met Magische feestdagen
10. Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met Geloof in geluk
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Ster presenteert tarieven en plannen voor mediajaar 2026
SEO Impactanalyse: Verruiming Ster gaat vooral ten koste van Nederlandse spelers
Ster bundelt eerste kerstcommercials in speciale première
[DutchMedia Podcast] met Michel van der Voort (Screenforce) over de tv-disruptie
Mediahuis Nederland, DPG Media en Ster komen met regels voor politieke reclames
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit
[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike
DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati
INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone
FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen