
Kwartaalwinnaars Q4 voor de Ster Gouden Loeki 2023 bekend
De kwartaalwinnaars van het laatste kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2023 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 leuke, ontroerende, spraakmakende en bijzondere commercials maken kans op de prijs.
1. Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met Kerst gaat vooral om met wie je aan tafel zit
2. Allianz Direct & Alfred International met It's not hard to be smart
3. Alzheimer Nederland met Wat alz... het jouw broertje is?
4. Doritos met For the bold in everyone
5. Hema & Hotel L'Amour met Kerst
6. Hornbach & Heimat TBWA met Iedere m2 verdient de beste ter wereld te zijn!
7. Kruidvat & DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat met Gezondheidsvragen
8. KWF & Video agency Viduate met Voor het leven
9. Lidl & BBDO Germany met Magische feestdagen
10. Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met Geloof in geluk
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Deze commercials maken kans op Gouden Loeki
Omzet Ster 2024 daalt naar 211,6 miljoen euro
NPO-Plan kabinet moddert door met oude wijn in nieuwe zakken
Voorstel NPO: brede taakopdracht met reclame en omroephuizen
Wetsvoorstel Eppo Bruins: NPO-reclame blijft op 8 procent
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen