Jur Baart: Het ideale bureau

[Column] Het combineren van AI met Full Funnel

3 jaar geleden wisten we het zeker... onze wereld zou veranderen. We zagen al de beweging van klanten die minder behoefte hadden aan een merkfilmpje. Ze wilden dat alles op elkaar aansloot; van de glimlach van de televisiecommercial naar de conversie van de banner. Full funnel. Maar hoe doet je dat met 25 man. Eigenlijk niet.. je kunt de hele funnel niet beslaan en met andere bureaus samenwerken kan wel, maar is gewoon niet ideaal. Er is altijd wel een grijs gebied.

Daar kwam nog bij dat we al de eerste tekenen zagen van de opkomst van bijzondere technologie. Vooral technologische bureaus die continu weer met nieuwe marketing features kwamen. Het leek een beetje op 1996... toen ik de eerste stappen zette in de dotcom wereld. Maar ook hier: hoe kun je technologie of AI injecteren in bureau. Je bent te klein, misschien wel goed, maar echt te klein om al die techneuten uit te dagen.

Het ideale bureau bestaat niet. Maar als je nu bezig bent om je bureau te transformeren dan zou ik echt die twee assen gaan embedden in je bureau. Wij wilden een lean-and-mean-fighting-machine blijven dus hebben we ons aangesloten bij United Playgrounds. Waar we de hele full funnel kunnen aanbieden en met ons zusje Mach8 mee kunnen spelen met de grootste AI-spelers. Dus buckle-up... en speel het spel net iets slimmer dan het andere bureau.

Jur Baart is oprichter van Fitzroy en partner bij United Playgrounds

www.fitzroy.nl

www.unitedplaygrounds.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums

11-09-2025 | 11:22:00
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander

Fitzroy: spel groeit uit tot kern van merkbeleving

01-09-2025 | 06:26:51
In een wereld vol prikkels en notificaties verlangen consumenten echter naar diepere verbinding en een gevoel van belonging.

Anne-Marie Twigge: Paltrow’s plottwist

30-07-2025 | 10:55:00
Een schandaal dat de wereld rondging, werd een meesterlijke marketingzet toen Astronomer Gwyneth Paltrow inhuurde als very temporary spokesperson

Waarom we onze dochters offline moeten leren leven

16-07-2025 | 10:40:00
Waarom we onze dochters offline moeten leren leven. Over social media, algoritmes, marketingverantwoordelijkheid en vrouwelijke rolmodellen (en wat merken daarmee kunnen)

Fitzroy ontwikkelt Campina Br(e)akfast Barn op Lowlands 2025

15-07-2025 | 10:51:00
Onder de titel Dive into summer introduceren ze de L’OR Coconut Iced met een modieuze, sensuele stijl.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums

11-09-2025 | 11:22:00
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander

Fitzroy: spel groeit uit tot kern van merkbeleving

01-09-2025 | 06:26:51
In een wereld vol prikkels en notificaties verlangen consumenten echter naar diepere verbinding en een gevoel van belonging.

Anne-Marie Twigge: Paltrow’s plottwist

30-07-2025 | 10:55:00
Een schandaal dat de wereld rondging, werd een meesterlijke marketingzet toen Astronomer Gwyneth Paltrow inhuurde als very temporary spokesperson

Waarom we onze dochters offline moeten leren leven

16-07-2025 | 10:40:00
Waarom we onze dochters offline moeten leren leven. Over social media, algoritmes, marketingverantwoordelijkheid en vrouwelijke rolmodellen (en wat merken daarmee kunnen)

Fitzroy ontwikkelt Campina Br(e)akfast Barn op Lowlands 2025

15-07-2025 | 10:51:00
Onder de titel Dive into summer introduceren ze de L’OR Coconut Iced met een modieuze, sensuele stijl.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.